Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Blommer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 07:37

Mine heste har et blommetræ ved folden, med små gule blommer som jeg tror de går og forsyner sig lidt fra. Er det godt for dem eller skal vi ofre træet til brændeovnen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 11:41

Blommesten har de ihvertfald ikke godt af.... :)


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 14:43

er det miabeller?

mine elsker dem virkelig, og har aldrig oplevet at de ikke har kunne tåle dem. de har haft deres træ i de sidste 5 år. er dog lige flyttet men tror nok at der er en i hegnet her også

 

mine plejer at spise bærerne og så smider de stenene ud i vandbaljen



0
0
Svar på denne tråd
 
 Garvesyre
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 18:33

Hvis de ellers kan tåle sukkeret uden at blive fede eller forfangne, kan de godt tåle frugtkødet, men der er meget garvesyre i stenene, og det kan de desværre ikke tåle ret meget af uden at leveren tager skade.


 

Mvh. Karen TT

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 23:48

nå det er derfor at mine spytter dem ud



2
0
Svar på denne tråd
 
 Spytter ud
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 15:12

Tror også mine spytter stenen ud. Min hoppe gør ihvertfald så jeg i går, det ser vel nok sjovt ud. Det med fedme er en anden sag. Men det er heldigvis begrænset hvor mange blommer der lander i deres fold.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Død pony efter indtagelse af moreller
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 19:04

Jeg vil anbefale jer at fjerne eller hegne træerne fra, jeg har haft en pony der døde af cyanid forgiftning efter at have spist moreller, der er nemli cyanid i stenene. Ponyen var meget syg og dyrlægen gjorde alt der stod i hans magt for at den skulle få det bedre, men desværre uden held. Så ingen af mine ponyer kommer til at være på en mark hvor der er adgang til moreller og mirebeller eller blommer.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider