Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Årh min baby er ikke kommet hjem
Forfatter: 
Dato:  05-07-2015 17:59

DET FORFÆRDELIGT, min kat Loui er ikke kommet hjem! Han har været væk i 3 dage nu... Han er en kat på 4 år, kastreret og har aldrig været længere væk end et par timer men her på det sidste er han begyndt at blive væk i længere tid. først var det i en dag, så i to dage og nu er det snart 4 dage siden jeg sidst har set ham..

Har været ude og kalde, gået hele området rundt men har desværre ikke haft noget held med mig.

Han bor sammen med en 3 andre katte og 2 hunde, så er lidt bange for at han har fundet et nyt hjem fordi han ikke har følt at han har fået nok opmærksomhed derhjemme, har i nogle erfaringer med katte som bare forsvinder?

Han er øremærket og har efterlyst ham..

hold nu op det er forfærdeligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2015 23:16

nogle katte gør det bare, andre gør det ikke

 

lav nogle efterlysninger og smid dem i folks postkasser. snak med områdets børn.

 

i øjeblikket er de fleste katte mere ude, pga vejret.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hankatte
Forfatter: 
Dato:  14-07-2015 23:39

vores hankat fik vi fra en stald, hvor han pga sin lange pels mistrivedes. Han blev pudset fint op, hvorefter han kvitterede ved at gå hjemmefra i 8 uger. Vel hjemme blev han kastreret, og fik opereret sit ene øjenlåg. Han boede så herhjemme i ca 1,5 år, og fandt så tilsyneladende ud af at der var et bedre botilbud hos naboen. Der har han så boet siden nytår, og han værdiger os ikke et blik. Så min spinkle erfaring er, at katte bor de hvor de selv vil. Knap så utaknemmelig er hunden herhjemme.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider