Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Problemløsning :)
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 09:53

til jeg der har opstaldnings steder, hvordan klare i den med og have overdækket jeres mødding, når mange forskellige muger hver dag ?


Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. vi har ledige bokse som lejes ud på ridecenter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overdækning
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 09:56

 

Jeg trode kun den skulle overdækkes hvis der ikke er daglig tilførsel af ny gødning, men det er måske kun for mindre hestehold?

 

de steder jeg ser overdækkede møddinger er der halvtag over eller en pressing der kører elektronisk.

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 12:01

vi har lige haft tilsyn og fik afvide at vi skulle have pressining over :)

ja også har vi så lige haft en sød opstalder der lige er flytter, som så han meldt os til kommunen, fordi vi stadig ikke hade fundet en smart måde og få den overdækket på :) sødt ikk


Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. vi har ledige bokse som lejes ud på ridecenter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mødding
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 19:14

Vi har lavet en godkendt møddingsplads efter kommunens foreskrifter med afløb til opsamlingstank, og der var ingen krav om overdækning, når der sker daglig tilførsel.

 

Ved ikke om der kan være krav, hvis der ikke er afløb.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 19:19

vi er i samme situation som Mylady


*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider