Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 gårdkøb
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 16:13

hvor meget kostede din gård da du købte den og hvad fik du for dine penge??

jeg går og drømmer om at købe en ejendom med plads til 3 heste, men skal dog først have solgt mit hus i billund


så vis hvad du har?, hvad gav du?, hvor stot stuehus? hvor meget jord?? osv.. meget gerne billeder

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 17:57

Hvis du går på www.boliga.dk kan du se, hvad der er til salg, samt hvad ejendomme er blevet solgt for.


Husmandssted sælges.


Se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit ex.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 09:05

Vi gav 950.000 for vores gård med 3HA jord.

Skulle bygge om for 400.000 kr, men det endte med, at løbe op i over en mill.


Nu er gården vurderet til 1,95 mill og det er med totalt renoveret stuehus og ny stald i en gammel længe.






http://dphorses.dk


ÅRETS SPRINGHINGST DSP

2011


RM CAISER

SPH 194

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kedeligt marked
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 08:12

Vi leder også efter noget andet. Vi har et lille sted med plads til 3 heste, men nu er det mere menneskerne som kræver mere plads.Jeg synes bare ikke der er ret meget til salg, og det bliver også meget svært at sælde dette.

Meget kedeligt boligmarked.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pris og kvalitet samt post nr
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 10:32

en gårds pris hænger ofte sammen med hvilket post nr den ligger i samt tilstanden på bygningerne og jorden str


Så det er i min verden svært at lave sammenligninger på tværs af landets egne




karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ejendom
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 15:35

Min mand og jeg købte i 2005 et hus med en stor "have" på sydfyn.

Der var kun stuehuset og et græsareal på 28000 m3.

Huset skulle renoveres fra top til tå og der skulle bygges stald.

Vi er stadig ikke helt færdige og har med indkøb af hus, stald og renovering af huset, som stadig mangler en 1. sal brugt ca. 2.2 millioner

Jeg tror vi ved hurtigt salg idag max ville kunne få 3 millioner.


Selvom det efterhånden har kostet en formue at få mine heste hjem at gå, har jeg ikke fortrudt et sekundt.


Held og lykke med køb og salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 gårdkøb
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 21:25

3,1 da markedet var på sit højeste. 10 hektar. super fine bygninger, der kun kræver lidt opdatering. 25 min til Odense. 20 min til Jylland og mega skønt natur i området

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køb i 2007
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 20:34

Jeg købte i 2007 et nedlagt landbrug i byzone i Nordjylland. Stuehuset er på 144 m2, og der er fyrrum og garage/lade i forbindelse hermed på ca 200 m2 (L-form).


Hele huset er nu 4 år senere ved at være færdig med en gennemgribende renovering (så meget for at det bare skulle males )


Stalden med 2 bokse (som fungerer som løsdrift) og stort sadelrum har jeg selv fået bygget.


Fra start var der 1,6 ha med, heraf 1,3 reel "hesteområde". Jeg har så lige købt yderligere 5500 m2 til.


Der er fjordudsigt fra begge etager, kun 2 km. til større by, offentlig transport lige uden for døren, cykelsti hele vejen til skole/fritidsaktiviteter, 1½ km. til rideskole med hal - så beliggenheden fejler ikke noget.


Jeg gav 550.000 kr. for "herligheden" og har so far puttet 400.000 kr. i det + de 85.000 kr. for tilkøb af jord.


Billigt for alt dette - men dyrt når der kun er én til at betale regningerne ...


Trine (Faxa)


KLIPNING AF HESTE/PONYER

I NORDJYLLAND TILBYDES

SE PRÆSENTATION FOR PRISER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heyhey
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 19:26

Jeg er tilflytter til vores ejendom - vi har haft den tilsalg i 2½ år uden resultet så nu tager vi den af markedet de næste par år...


Huset er 198 m2, totalrenoveret

80 m2 garage med fyrrum - stokerfyr og solvarme

En lille træningshal til skridt eller træning fra jorden

Værksted

Stor nyrenoveret stald med 5 bokse og en foleboks - strigle/vaskeplads

(I alt 600+ m2 udbygninger)

Udendørs ridebane

Kun 1,5 hektar - men der kan købes eller lejes alt det man ønsker for merpris

Det var vurderet til 1.895.000 - men umuligt at sælge pga. beliggenhed :( - vi var endda åbne for bud man ingen vil flytte herud.


****** Maria og Daylight Højgård ******



Opstaldning eller fuldpasning tilbydes - se profil

R.I.P Topper - min engel!





0
0
Svar på denne tråd
 
 sydsjælland
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 07:57

vi købte for 3½ år siden

en landejendom på 5.5 ha med en staldlænge og stuehus på 127 kvm for 2,5 million.

Huset var nyistandsat i 2000-2001 med gulvvarme, nye døre/vinduer m.m. så vi har ikke gjort andet end at male lidt.


Stalden renovere vi hen over årene, men der er bokse og den kan da bruges. Vi har pt. 2 følhopper og en vallak stående.


Huset opvarmes med jordvarme.


så indtil videre er der ikke puttet noget i gården - men det kommer.


Mvh. Gitte


Gfoto.dk

Hestefotograf


StaldOlsen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tvangs auktioner
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 22:05

På tvansg auktioner kan du nemt finde noget det er som regel billigere edn hvis du skulle ud og købe i direkte handel.


For lige knap et år siden købet min kæreste en ejendom til 1,1 med 1,5 ha jord til stuehus fra 78 på 150 m2 passede perfekt til ham og jeg men fik vi desværre kun 1 måned sammenpå ejndommen for han gik bort fra mig for eveig og altid.


Det var i Øgelund som ligger omkring ca 20 km max fra billund


Så er shetterene solgt ;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 I Jylland
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 22:26

koster det ingenting, hvor skal man have et mindre landbrug tæt ved KBH som er i rimelig stand og med 2-3 ha så ligger prisen på ihvertfald 4 mill, hvis ikke mere. Til gengæld er lønningerne også bedrei KBH end i Jylland.


Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 Landejendom
Forfatter: 
Dato:  08-04-2011 12:43

Vi har haft vores til salg i 1 år og 4 1/2 mrd til 1,500000 kr.

Ingen har villet købe den.

Der er 2,4 hektar. Ældre stal med 6 bokse. Lav lade til hø / halm i forbindelse med stald. Godt maskinhus / værksted med cementgulv. ( for lille til ridehus) Stuehus på ca 200 km2. Der er også erhvervsdel i forbindelse med stuehus+ lade længere nede i huset ( sløjfet stald). Flot stor have med gamle træer også frugt træer.

Ligger i Randers kommune postnr 8920 mellem Randers og Viborg ca 13 km til Randers og ca 25 km til Viborg. 10 min til E 45 Randers hvis man vil sydpå og ca 10 km til E 45 Handest hvis man vil nordpå. Der er ca 50 min til Ålborg og ca 45 min til Århus


Så hvis det kan interressere nogen- også til en lavere pris er man mere end velkommen til at tage kontakt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 priser priser
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 23:49

3,7 HA, 10-15 min udenfor Odense centrum - efter budrunde 900.000kr, vi bygger dog nyt, da det efter alles mening ikke kunne betale sig at renovere huset fra 1900. Flytter ind i juli og glæder mig som et lille barn


Ejer nu ENDELIG "et lille stykke af Danmark"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gårdkøb
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 08:34

Vi købte vores 3-længet ejendom for 1.5 år siden. Dengang gav vi 1050.000 kr for den - i dag er den vurderet til 1.2 mio. da vi har renoveret på huset. Vi er dog langt fra færdige


Mette

- som endelig har fået sin pigedrøm i opfyldelse...

- enhver stald med respekt for sig selv har en fjordhest!


Hvil i fred, Tøsen. Du vil aldrig blive glemt

09.05.97 - 12.04.10













0
0
Svar på denne tråd
 
 Landejendomme.....
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 09:56

Landejendomme er liebhaverejendomme - og her er flere parametre i hvad der kan koste penge, og hvad der trækker ned.


Næsten hver enkelt ejendom har jo en unik ting ved dem - enten beliggenheden ifht storby/motorvej.

Men så også beliggenhed til den lokale asfaltvej - det er lige "galt" om stuehuset ligger helt op af vejen, eller hvis der er 3 km grusvej ?

Hvordan er udsigten fra huset - et fladt terræn eller kuperet med sø og skov eller havudsigt ?

Huset - er det et lavloftet før 1890'er hus, eller en murmestervilla fra 1930'erne eller et "moderne parcelhus" fra 1970 ? Hvor mange kvadratmeter hus, hvor meget udbygning ?

Kan du se dine folde fra huset - eller ligger de bagved ejendommen.

Er der gamle træer, alle ned til gårdspladsen, spændende gammel have eller græsplæne og kartoffelbed ?

Kan du ride til ridehus/bane og i skoven, eller skal du ud på trafikeret vej ?

Og har du børn, hvad så med skolebus, afstand til skole, fritidsaktiviteter osv.

Hvilken stand er den renoveret til - er det maling og smin kning af "lig", eller er det rigtig renoveret. Men er det så renoveret på den måde en ny køber kunne være interesseret i osv.


Så der er mange flere parametre i købet af en landejendom, end i købet af et paracelhus i et ønsket kvarter af byen, hvor der måske indenfor et kort område er 15 huse til salg, fra samme tidsperiode og med samme omgivelser.


Det bedste er, at tage ud at kigeg på forskellige ejendomme - for at få en ide om, hvad man forelsker sig i, hvad man ikek kan leve uden osv.


MVH Charlotte



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 15:56

Skulle jeg gøre det om, så ville jeg kigge tvangsauktioner, der er lige solgt en ejendom i nærheden af mig til knap 80.000kr. med en vurdering på 2,5 mill og 5 HA jord. Med nyere bygninger og lækker stald, samt folde.


Min knaldhytte er med knap 300 kvm beboelse og der var i alt 1000 kvm under tag.

Den kostede 1,25 mill.

Der er alt for store bygninger og for meget at vedligeholde, jeg ville ikke købe noget så stort igen.

Den er her.

Billede


Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com


Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 18:37

Ahh Janne, det var da en generalisering der ville noget!! Det kommer sørme da an på, hvor i jylland du vil købe, om prisen er lav



Nu bosat i Norge med den lille Dunett hest :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er en på gård på fyn til salg
Forfatter: 
Dato:  25-06-2011 16:16

Ejendom med plads til at have hest i baghaven. Stuehuset er ca.185m2 . Der er plads til 5 heste 2 boxe og en løstdrift, der kan laves plads til flere.Huset ligger tæt på alt skole, indkøb og,børnehave man kan cykle til alt på 5min. Der er 5-10 min i bil til motorvejen til middelfart og odense. Ejendomen ligger 10 km fra middelfart.Grundareal 10.500 . Skriv for at høre noget mere om huset eller ring på tlf. nr. 42320721. Pris 1.775.000 kr Der kan måske godt lejes eller købes mere jord.

0
0
Svar på denne tråd
 
 For yderligere info
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 06:37

Kan man her: https://www.ois.dk//

Søge på forskellige data på ejendomme- også hvad der sidst er solgt for og vurderinger tilbage i tid.

Desuden matrikelkort og om der fx er minirens (det hedder "teknisk anlæg" :-) )


Det er et udmærket værktøj, hvis man fx lige ser noget til salg, men ikke lige har tid/lyst til at kontakte mægler. (Eller bare er nysgerrig! ;-D )


Held med gårdkøbet! (Y)



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider