Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Kieffer/Stübben sadel til korte ben
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 10:17

Hej alle sammen :)

 

Jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med valg af sadel til korte ben? Jeg er kun 1.58 cm. Så jeg søger selvfølgelig en sadel med god støtte og knæpuder der "passer" til os kort benet mennesker :)

 

jeg eg kan godt lide Kieffer sadlerne, men er der en der er bedre end de andre til korte ben?

 

Jeg har altid været lidt modstander af Stübben sadler, men må indrømme (ja, jeg er ked af det ;) ) at jeg lige har prøvet en Stübben Scandica og der sad jeg faktisk ret godt og god støtte. Dog kunne jeg godt tænke mig et lidt dybere sæde ..

 

Er der nogle der har nogle gode råd og erfaringer i vil dele?

 


Mvh. Randi, som snart håber at hun kan præsenterer sin nye dressurhest :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Isabell Wehrt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 11:25

Er selv 1.60 og rider i en Bates (læder modellen)Isabell Wehrt. Denne sadel har dybt sæde og passer fint til benlængden.


Pas på din hest og dig selv. Husk sikkerheden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kiefer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 20:12

Jeg har lige anskaffet mig en kiefer Athen olympic, og jeg har også korte ben, og den er jeg rigtig glad for



Venlig hilsen Pia






0
0
Svar på denne tråd
 
 sadler til korte ben
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 13:17

Jeg er 1.63 og rider med en kieffer Wien i dressur og Marcus Ehning (Passier & Sohn) i spring.
Jeg har været meget glad for begge sadler, men må desværre sælge dem nu da de ikke længere lægger korrekt på min hest som pga. alderen er blevet mere muskelfattig. Jeg må dog indrømme at jeg har lidt svært ved at få fundet nye sadler, da jeg synes jeg sidder så godt i dem jeg har. Jeg er bl.a. blevet anbefalet en albion dressursaddel af saddelmageren, men jeg synes ikke at knæpuderne giver mig den rigtige støtte - måske pga. mine korte ben?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider