Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Dyrlæge svindel?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 13:43
Vil gerne høre om der er andre der også har dårlige erfaringer med Knud Jørgensen, Tvingstrup Dyrlæge klinik.

Min veninde, anklager, har nu i snart 2 år kørt en retssag om tilbagelevering af indkøbt hest, pga. ocd i begge bagben.
Knud har været/er syns- og skønsmand i sagen. (Da sagen endnu ikke er afsluttet ønsker hun ikke selv at stå frem)
Han har gennem hele forløbet virket til ikke at være uvildig, men derimod på modparten side. Knud handler selv heste og man kan få mistanken om, at han ikke vil være med til at danne precidens for tilbagelevering. Han har modtaget røngtenbilleder fra anklagers dyrlæge og de er sørme lige pludslig blevet væk nu anklagers advokat skal have dem udleveret. Han har lavet nogle utrolig useriøse undersøgelser for halthed og mener ikke hesten har gener.
Han har været meget uhøflig overfor anklager.
Knud mener ikke at hesten er generet af ocd, på trods af hævelser og halthed. Anklager har derfor haft hesten til undersøgelse hos Skovgård som ikke er i tvivl om at hesten er tydelig generet og halt på bagbenene.

Vores mening er at han er skændsel for god dyrlæge etik, hvad gør man?
Skal han have lov til at sætte dyrlæger i et dårlig lys?
0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajaja
Forfatter: 
Dato:  09-07-2005 23:30
ja overskriften siger vel sig selv.
Købte en hest han havde godkendt som sælgers dyrlæge for 6 år siden,den havde en betydelig mus i venstre bag.
Men han godkendte hesten til forsikringen.
Er for 6 mdr siden blevet færdig m to retssager hvor jeg tabte begge....pga han var ven m ham jeg købte hesten af,føler man sig så ikke skidt behandlet el hva?..
Oven i købet var han så fræk og arrogant overfor en anden dyrlæge jeg fik på sagen og nægtede alt.Han vidste hesten havde en skjult fejl der skulle fjernes,men godkendte den alligevel.....Jeg synes at det er korrupt,står m en hest jeg idag ikke kan bruge
pga ham
0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål til Helene
Forfatter: 
Dato:  11-07-2005 09:46
Hej Helene
Det lyder også som noget rigtig træls noget.
Når du skriver ham, er det så Knud Jørgensen du mener?
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 11:40
hej ja det er ham jeg skriver om.
Men vil sige til din veninde det er en lang og sej kamp mht retssager.For mig var det psykisk hårdt samtidigt med at se ens hest være halt og ikke kunne gøre noget før sagen var afsluttet.
Så håber virkelig det hele falder ud til hendes fordel held og lykke
Helene
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider