Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

hestefusker ude igen
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 00:29

fik denne mail af en der vil købe min hoppe han lyder som alle de andre hestefusker der sender vcærdiløse checks så jeg vælger at inogere men bare til orientering til jer andre hvis i har modtaget mail fra ham af, jeg aner ik om denne tråd er den rigtige at sætte den ind under,

følgende mail modtaget:

Top Avls emne Fra: Ryan Morris [morris00200@ymail.com] Modtaget: 15. marts 2010 kl. 18:59:57 Modtagere: <stephaniehansen@ofir.dk>
CC:

Vedhæftede filer:

Hej,

Jeg er interesseret i at købe den (Hest), og jeg køber den til privat brug kun for kæledyr .... jeg er her i Storbritannien, og jeg vil håndtere overførslen mig selv .. Lad mig nu kender prisen.
Tak ..
Ryan Morris
Hello,

I am interested buying the (Horse),and i am buying it for domestic use only for pet....I am here in United kingdom and i will handle the shipment my self..Now let me know the price.
Thanks..
Ryan Morris...
0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 19:02

Ha ha.

Jeg har netop idag modtaget en fuldstændig identisk henvendelse på mail!

Min salgshest: Hoppe, 5 år, 147 i stang.

Steph85: Er den samenlignelig med den du har eller havde til salg?

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 19:05

Jeg har så godt nok kun modtaget den danske version.

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 20:12

Den mail har jeg også fået et par stykker af.

En på en stor hest og en anden på en 3'er pony ;)

Vh. Louise

Don´t care what people say, just follow your own way

0
0
Svar på denne tråd

fusk??
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 21:25

Har også modtaget denne mail. Nogen der ved præcis hvad "fuskeriet" går ud på??

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 22:18

Sig mig lige en ting.... ER der virkelig nogen som er dumme nok til at svare:

"Ja du det er bare fjong, hvad er adressen, jeg smider hesten afsted til dig imorgen"

Hvad filan er fidusen med disse mails?

Hilsen Lærke

Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år

R.I.P Freja

R.I.P Tikko

R.I.P Simba

0
0
Svar på denne tråd

Samme her
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 22:30

Jeg har også fået en mail, identisk med den skrift som er kopieret ind her. Jeg har en 5 årig ifolet og kåret shetlænder hoppe til salg, så der er vist ikke noget specielt der bliver gået efter når der vælges sælgere.

Jeg har tænkt på at svare, for at finde ud af hvad fidusen er ved det.

Knuzer fra Heidi

Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd

helenee
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 22:59

måden det er skrevet på lyder også mærkeligt,der står intet om om den er sund og rask,hvor gammel den er smed også videre

hej

0
0
Svar på denne tråd

min hoppe 6 år til avl
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 00:13

det handler om han sender dækningsløse cheks og henter aldrig hest så vi han have penge retur på konto og modtager jo dermed penge fra sælger igen som aldrig selv har fået penge fordi check aldrig har været med dækning kan ik helt huske forlæbet har været flere tråde omklring det kan ik huske præcis hvoprdan han gør men ideen er han får penge tilbage så det er som.

0
0
Svar på denne tråd

Samme princip som tidligere
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 09:24

Jeg svarede ham for sjov, for at finde ud af hvordan han havde tænkt sig at snyde (skrev bare pris til ham, som den stod i annoncen) Og jeg fik følgende svar:

"Hej,

Tak for at komme tilbage til mig. og min klient vil gøre ud af betaling til dig på mine vegne ....

Han vil gøre ud af en check, og sende til dig. Beløbet på checken vil blive ? 6500, som vil dække shipping og du vil trække dine penge, som er 10,000Kr ..

Derfor, når du har modtaget checken, du vil tage det til din bank og kontanter det, vil du trække dine penge og bistå med at sende den balance til min Shipping Agent

som vil samle op og skib til mig ...

Jeg vil have dig til email mig følgende informationer nedenfor:

1. Det fulde navn på checken
2. Postadresse at sende checken
3. Kontakt telefonnummer

Så kan checken være skrevet i dit navn og mail til din adresse ..

PS: Jeg vil have dig til at venlig sætte solgt på annoncen fra markedsføring site .. ok, eller en interesseret køber, at mail, du, lad dem vide, at det har været solgt ... ok, så for at gøre, at jeg vil være villig til at kompensere dig 200kr, så din samlede fradrag vil være 10,200kr.
Håber, at dette er klart for dig ..

Kom tilbage til mig ASAP

Regards ..

Ryan .."

Knuzer fra Heidi

Super dejlige shetlandsponyer med stamtavle til salg.

0
0
Svar på denne tråd

tricket er
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 09:32

at man som køber sender hesten afsted, og mdtager en chek i bytte. Checken er på et "for højt" beløb. Du skal så indløse checken i banken, samt overføre det resterende beløb til en anden konto (transport af hesten eller hvad der nu gives som grund).

Herefter vil banken efter et par uger opdae at checken er ugyldig, og du har nu foræret din hest væk OG sat penge på en fremmed mands konto...

Fjordhest er bedst.

Mor til Naia født d 4-1-06

Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.

0
0
Svar på denne tråd

Den samme mail
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 10:03

Jeg har også fået den danske udgave på mail.

Lone

5 års DV hoppe søger ny ejer

0
0
Svar på denne tråd

fuskeri
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 13:15

Jeg " spiller" med lidt endnu (o; Har også fået mailen om at jeg modtager en check o.s.v. Så må vi se hvad der nu sker. ...har ind til videre bedt om navnet på hans Shipping agent.

0
0
Svar på denne tråd

helt sikkert et fusknummer
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 20:19

Jeg har også fået mailen som mange af jer andre.

Det bliver da spændende at se hvad KIRH finder ud af, ønsker dig held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 11:48

Jeg synes det kunne være sjovt at gå til medierne med den slags sager. Måske kan de finde hovede og hale i det hele.

New Forest
Elmholt Finesse
Kratgaarden Jeo
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider