YES! Jeg kom endelig i sadlen igen, efter et meget uhyggeligt fald 7. december 2009 
Her kommer min historie:
Mandag den 7. december er Calle (min gamle part) fuld af mudder, jeg strigler og strigler, men han er stadig beskidt, så vil ikke lægge sadel på ham. (Forstår I nok) Så det må blive uden sadel til undervisning. Jeg trækker ham over i hallen, beder en pige om at holde ham, mens jeg hopper op - og.....
jeg vågner da en ambulance (med MEGET høj sirene) og en lægebil kører helt ind i ridehallen hen til mig. Jeg er faldet af, jeg bliver i hast kørt til Esbjerg skadestue, hvor jeg bliver røngtenfotograferet. Det er min ryg den er gal med. HELDIGVIS er den ikke brækket, de beder mig om at rejse mig op, da jeg så kan komme hjem - jeg rejser mig med besvær, men besvimer af smerter.
Jeg bliver indlagt.
I løbet af denne uge, skal jeg så lære at gå igen, mens jeg er på stærke smertestillende. Jeg får at vide at jeg skal være glad for at være i live, glad for at jeg trækker vejret. Jeg har nemlig både fået et kraftigt slag i ryggen, højre hofte, men også en kraftig hjernerystelse.
Jeg bliver udskrevet torsdag - udstyret med krykker..
Et par dage senere ringer min gamle udlånshest (nu MIN hest) ejer, og spørger om jeg vil købe Kavello. Det vælger jeg så at gøre, selvom det så må betyde at jeg skulle sige farvel til Calle.
Den 16. januar kører jeg så til Sjælland og henter MIN hest, og nu er han endelig min. En drøm der går i opfyldelse - det jeg drømte om, da jeg måtte sige farvel til ham juni 09, at engang ville det blive os to igen 
21. februar 2010 er jeg så oppe og ride for første gang siden jeg faldt af Calle. Jeg indrømmer gerne at jeg var nervøs, men hvor var det bare en LÆKKER følelse, da jeg kom op, og red afsted
Kavello var godt nok i hopla, og rigtig opmærksom, men alligevel nød jeg det
- Og ryggen brokkede sig ikke
(Det skal så siges at den er lidt øm bagefter - men skulle virkelig også bruge mine muskler for at holde ham nede i skridt - han var virkelig fuld af energi)
Kavello stod så stille i omkring 14 dage efter dette ridt, pga vejret, og har ikke ridehus. Men nu er vejret jo rigtig fint, så i går sadlede jeg ham op og red en tur med en anden, der var han igen en bandit, og bukkede faktisk en enkel gang (af iver).
Igen i dag var vi så ude og ride, og det var FANTASTISK! Han var SÅ dygtig, og jeg er blevet meget mere tryg!
Drømme går i opfyldelse!
Lad dig ikke slå ud, 'bare' fordi du oplever et slemt fald. Jeg er bare lykkelig for at jeg rider med hjelm - uden den, var jeg højst sandsynlig død, sagde dem på skadestuen..
Jeg regner med at skulle op på Calle igen, når ryggen er 100% i orden
- DET VAR IKKE HANS SKYLD
Calles ejer har lovet mig at jeg altid kan komme derud og ride ham, og det har jeg i sinde at udnytte, selvom jeg nu også har Kavello 
Her er lidt billeder fra min første ridetur
(21. februar)
Han var temmelig fremadgående, så derfor har jeg lidt fat i ham. 

Ked af at det blev lidt langt, men synes lige I skulle have hele historien. Det var vitterligt ikke Calles skyld, for har senere fået at vide, hvad der skete. Selv kan jeg ikke huske det... 
Da jeg sad op for første gang var jeg bare den mest nervøse skabning,- men da jeg så sad deroppe, var jeg 'hjemme'