Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 skynde sig at købe udstyr i England???
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 12:13

Vil det mon være en fordel at skynde sig at shoppe på engelske web shops efter udstyr, nu hvor pundet er styrtdykket?

Andre der har overvejet det?


 

Marlene

 

Ejer af Obi's Sweet n Easy, quarter horse fra 2010

 

Vil du gerne ride i Dronninglund Storskov hele sommeren? Billigt sommergræs tilbydes!: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=28&i=2828&...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 13:32

jeg har faktisk overvejet det, men det er nu mere fordi når england ikke længere er med i eu, så kommer der jo sikkert told på varen



0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke endnu
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 13:42

Så vidt jeg har forstået, går der lang tid, før de rent faktisk er ude af EU, det sker ikke nu og her. Så ingen told etc.


 

Marlene

 

Ejer af Obi's Sweet n Easy, quarter horse fra 2010

 

Vil du gerne ride i Dronninglund Storskov hele sommeren? Billigt sommergræs tilbydes!: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=28&i=2828&...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 14:02

Jeg mener det først er fra sommeren 2018 de er helt ude :-)


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Styrtdykket
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 18:54

er nok i overkanten. Kursen i dag er knapt 10 kr.

Jeg handlede for ca. 1,5 år siden der til kurs 8,00. Næste gang i november 15 til kurs 11,00.

Jeg ville lige se det an lidt endnu, og det bliver ikke lige med det første, at der kommer told på.

Men det er self. spådomme, alt kan ske


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Brexit
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 13:25

Kursen på pundet er faldet en del, men det er euroen også, som dkk er bundet til.

Så lige nu er der ingen fidus i det. Det vil kun være muligt hvis euroen ikke havde faldet lige så meget som pundet.

Det betyder så også at hvis man handler uden for eu, så får man mindre for sine danske kroner end normalt.

 

Det er ikke besluttet endnu hvornår England forlader EU, EU har meldt ud at de ser det ske hurtigst muligt. Det med de 2 år er en grændse for hvornår de SENEST skal have forladt EU. Det kan sagtens ske meget tidligere.


MVH. Betina



1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider