Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er afstemningen gået helt i stå??
Forfatter: 
Dato:  03-06-2016 15:20

Er afstemningen ude i siden gået helt i stå?? Er det ikke det samme spørgsmål, der har stået der i flere måneder nu?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2016 15:43

Jo. Som meget andet herinde. :P

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Landbrug nord/øst-jylland, sælges.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Anette
Forfatter: 
Dato:  03-06-2016 23:24

Du snuppede mit svar he he

Ja, HN er godt nok ved at være dødt :-(


Salg af kvalitets pandebånd med 10 mm. krystalsten.

Elegant med meget blig blig

Se mere på

 

www.staldlauenborg.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget trist
Forfatter: 
Dato:  04-06-2016 09:07

Jeg må indrømme at jeg synes det er mega trist at der er blevet så stille herinde. Jeg går glip af rigtigt mange ting som kun bliver slået op på Facebook, og jeg må tilstå at selvom jeg er på Facebook så gider jeg ikke følge enkeltpersoner der, hvor jeg læste deres indslag/så deres billeder mens de blev slået op herinde.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemninger
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 16:45

Hvor kan man skrive forslag til nye afstemninger?


Hilsen Lene

Nu med to piger

0
0
Svar på denne tråd
 
 I bunden
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 16:50

I bunden af afstemningen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 18:26

Jeg har skrevet flere forslag, så tror ikke, det er fordi, de mangler...

 

Måske en fra admin kan svare?


0
0
Svar på denne tråd
 
 enmer brugt
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 08:40

jeg har det som Charlotte, personer/heste mv jeg fulgte her, som ikke længere figurer her men på facebook følger jeg ikke.. Synes det er mere hyggeligt at følge her på HN og ja synes det er vildt øv der er blevet så stille..

 

måske er der snart ikke mere at debatere... har flere kollegaer og familie der har kommenteret at når man googler noget så er der som regel et link til hestenettet hvor emnet bliver debateret.. og sjovt nok har jeg selv erfaret det..

vi kommer vidt omkring herinde..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er en dovenlas :-D
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 09:41

Jeg er en af dem der også var meget på hn i sin tid og også hestegalleri, men nu med facebook, hvor man kan skrive online og se hvad andre svarer straks og kommentere og lægge billeder op i et væk, så er jeg mere tilhænger til det.

 

På hn som jeg brugte førhen meget, men lidt nu, skal man logge ind først, så skal man pile ned og så skal man vælge at svare...mange steps før man kan skrive.

 

Derfor er jeg gået mere over til at læse hurtig information på facebook, men ja, det er lidt dødt herinde efterhånden. Også længe siden jeg selv har skrevet noget til herinde.

 

Måske er det bare tidens trend eller sådan noget.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Modsat Britt
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 09:48

Jeg vil egentligt give den samme begrundelse som Britt nemlig at jeg er doven og derfor hellere vil have det samlet, så jeg ikke skal ind på 500 forskellige FB-sider for at se det samme som jeg har samlet her.

 

Jeg har selvfølgelig en del gamle HN-folk på min venneliste, men det er kun avlere. Der har været masser andre hvor jeg har syntes at det har været sjovt at se deres billeder, men som jeg ikke har så meget til fælles med at jeg gider at følge dem på FB.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 12:50

Det er smadderærgerligt, at her er blevet så dødt.

Facebook er da fint nok, men alting går bare så hurtigt derinde, og indlæg bliver væk med det samme. Hvis jeg i løbet af dagen falder over noget interessant, og gerne vil vise manden det om aftenen - så er det bare pist væk. Øv!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er mega
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 13:13

ærgerligt at her er så dødt.

For mit vedkommende ville det være optimalt at have en HN-app. så formatet passer til telefonen, jeg altid er logget ind, man kunne måske lave en lille opdatering ligesom på FB, og hurtigt lægge billeder ind. De fleste følger vel med fra telefonen, ligesom mig, og det er for besværligt og tager for lang tid.


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

 

Følg med på min fb-side Kathrine og Kastanielunds Znif :)

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2016 10:27

Hyler med i koret

De der har altså heller ikke gjort noget godt... hvor man før i tiden så masser af svar, kan man nu se på x antal kolde tommelfingre op eller ned

 

Hilsen undertegnede som SLET ikke har FB

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 HN og brændenælderne..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2016 13:17

 

Jeg har haft fb i flere år, men brugt det meget, meget lidt. Det irretere mig, at opslag nemt forsvinder i mængden og der sker så meget at info og opslag nemt drukner. Det er rent ud sagt lidt upersonligt. Det er nu mest for at få nyhedsoverblik på de ting der interessere mig som de danske journalister ikke dækker. Det er så også den eneste grund til at jeg nu næsten dagligt er på fb, og ofte før end jeg overvejer at besøge hn...

 

Det er sjældent jeg lægger private billeder og video på derinde, men for sjovt lagde jeg de samme billeder ind som et opslag herinde som har fået 1200 visninger og 3 kommentarer... Der var noget anden respons derinde.

Det kan være lidt trist, at man her på HN fremviser noget man er glad for eller stolt af og får ingen eller meget få kommentarer. Ofte er det når man gør noget forkert, har misforstået noget eller der et et reelt problem eller en udfordring eller lign. der kan lokke en kommentar ud af den der læser med.

 

Det er nok som ovenfor nævnt gået helt galt efter tommelfinger systemet er indført. Mange har brokket sig over dem, uden HN har taget til genmægle!?! Det er mit indtryk, at mange ikke gider være en del af det og stille og roligt bliver væk eller finder andre netværk. HN er jo en form for netværk og vi er mange med en fællesnævner uanset om man rider konkurrence, er hyggerytter, kører eller befinder sig et sted midt i mellem eller ved siden af. Det er en form for fællesskab som man ikke finder på fb. og vi lærer (utroligt nok) hinanden at kende på en eller anden måde med en pelset fællesnævner.

Tilsvarende så er annoncemarkedet styrtdykket til det laveste antal salgsheste i årevis... Tjaaa, jeg kan tilføje at jeg købte min sidste hest på fb.

Den sidste jeg solgte var via HG til en brøkdel af prisen for en annonce herinde.

 

Er det HN eller var det kun HG som lavede en undersøgelse af ideer til forbedring? Det var muligvis en rigtig god idé, at prøve at rette skuden op Heste-Nettet er et Aps, altså en forretning, hvilket man ikke altid lige skulle tro.

 

Som en nævner, popper HN ofte op på google søgninger uanset, hvad man søger på, førhen blev de mest utrolige ting diskuteret til gavn og glæde og til tider stor morskab for brugerne og allemulige andre. Det må der være et kæmpe forretningspotientiale i og det ses jo også af de til stadig kommende "vi søger deltagere til", spørgeskema undersøgelser osv. som dog ikke altid er lige populærer.

 

Personligt overvejer selv om jeg skal slette min profil og havde nok sat den på standby, hvis muligheden havde været der.

 

 

Jeg skulle have været ud og luge brændenælder, men hvis jeg satte mig her lidt, så forsvandt de måske af sig selv..


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gider ikke
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 07:25

Shagya du får lige en (y), som ikke er anonym.

Jeg gider ikke de mange Facebook grupper. Det bliver til alt for mange, og så fylder det min min side op med en masse, som jeg ikke gider at læse. Her har men en overskrift og overblik. Det kan jeg godt lide.

Det jeg ikke kan lide er tommel op/ned, det selvbestaltede HN politi, som ved enhver lejlighed giver kritik op løftet pegefinger. Det kan være fint nok, at rette når det er tydeligt helt galt, eller det efterspørges. Men de manglende trænings og ridebilleder/ -videoer er ærgeligt. Men hvem har lyst til at lægge ryg til høvl eller adskillige (n) .

Tror også at HN trænger til et facelift og nemmere og hurtigere adgang over mobilen.

Så HN: (n) og den er heller ikke anonym. ;-D DET ER EN OMMER!

 

Venlig hilsen

Mia F


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

4
0
Svar på denne tråd
 
 HN afstemning - "tommelfinger systemet"
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 14:28

Hej alle

 

Tak for jeres opråb.

 

Afstemningen er helt klart min fejl jeg har ikke skænket den en tanke - beklager meget.

 

Vi har internt mange gange talt om "tommelfinger systemet" skulle fjernes igen. Jeg har nu oprettet en afstemning om dette spørgsmål.

 

God weekend!

 

Hilsen

Heste-Nettet

Jan Rasmussen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 15:25


Den afstemning har vi haft før - jeg foreslog den. Svaret blev desværre, at tommelfingersystemet skulle beholdes, men siden da er HN blevet endnu dødere, så man kan da håbe, at folk har skiftet mening nu. :)

Heidi

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 19:29

Plovbæstet/ Den afstemning var der ikke ret lang tid. (mon den får nogle måneder som den sidste med rideudstyr..) Men nu hvor alle dem der ikke bryder sig om tommelen holder sig væk, så er skaden i mine øjne sket.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 11:22

Nu er jeg en a de der totalt håbløse umoderne - som absolut IKKE skal have noget logget på mobilen hele tiden - MEN kan godt se, det må være rimeligt belastende for resten af DK's befolkning, at HN ikke er mobilvenlig...

 

Sahgya - du får lige - ene og alene for du overhovedet overvejer at slette din profil Det må du sørme da ikke

 

Hm..... den der "HN afstemningen er blevet glemt" - får mig til at drage sammenligning til en arbejdsplads - hvis ledelsen har drive, smitter det af på medarbejderne...

Samme gør sig gældende, hvis ledelsen mister det gå-på-mod og lyst der skal til - gør medarbejderne så ikke det samme.. søger andre steder hen eller bliver sådan lidt "det kan sq være lige meget".......

 

Ikke fordi jeg mener HN ledelsen har/skal have skylden... kom bare til at tænke på - det går begge veje...

 

Hvor ER det drive vi så herinde førhen?????? I min naivitet kan jeg ikke tro, det skyldes FB alt sammen!!!???!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 11:29

Ang den aktuelle afstemning, så vil jeg gerne beholde Og jeg er lidt ligeglad med

 

Jeg deler en del sjove, dumme, underlige vittigheder, historie og fakts herinde. Og jeg bliver rigtig glad for for så har jeg moret og underholdt bare nogen stykker.


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

7
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider