Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Morgengave - Ecool - jordkølet øl??
Forfatter: 
Dato:  24-06-2016 23:12

Hej

 

Jeg roder i morgengave til min søde kæreste i anledning af vores bryllup. Han er håndværker, går ikke op i hverken tøj eller design, han er til typisk mandehørm, og en klassisk gave såsom et ur eller manchetknapper vil være helt skævt - han vil hverken sætte pris på det eller få det brugt ;)

 

Jeg er faldet over dimser, som man graver ned i jorden, og så er der plads til dåsebajer, som bliver jordkølet. Man kan få en som hedder Ecool - og den er godt nok smart, men den koster altså bare lige 2000 kr..... Er der nogen som kender den, og som ved om det er godt? Man kan også få andre typer, men lige denne var altså temmelig fiks. Eller har I andre forslag til en god gave, til sådan en rigtig håndværker-type? Jeg vil gerne give ham en gave, som han kan have glæde af lang tid fremover.

Hjælp!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Morgengave
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 15:02

 

Tjaaa, du kender ham jo bedst (eller kommer til det) så du kan bedst vurdere hvad der vil falde i hans smag.

 

Jeg er nok opdraget til at en morgengave, dåbsgave osv. skal være noget der er specielt og kan bringe glæde i mange, mange år fremover. Altså næsten uforgængeligt.

 

Jeg gav min mand en sølvramme og et billede af konen og hendes heste, så var han heller ikke i tvivl om hvad pakken bestod af.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Plastmo har en
Forfatter: 
Dato:  25-06-2016 21:10

som er noget enklere og billigere - men ikke kan have så mange øl som man åbenbart drikker i det nordjyske (eller også er vejret bare bedre deroppe?).

 

Men jeg synes måske også noget med en længere levetid burde overvejes.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider