Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sund take-out?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 08:45

Kan i anbefale noget.

 

Gerne nær Glostrup, KBH området. Vi har bil.

 

Vi kunne godt tænke os at købe mad på fredag eller på lørdag. Men vi ved virkelig ikke hvad det skal være.

 

Vi vil gerne at det er nogenlunde SUNDT mad og ikke det der rigtig fedtet fastfood såsom pizza, kinesisk osv.

 

Kender i nogle gode restauranter som laver mad til at gå ud af huset - vi kan godt selv hente det. :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 13:46

Sushi er sundt og lækker takeaway, hvis ikke man spiser for store mængder ;)

 

Kæresten og jeg bestiller tit fra Wagamamas på Frederiksberg (ligger vist også inde i København et sted?).

Det sunde ved dem er, at der altid er masser af grøntsager. Jeg bestiller altid deres ramen, som er lækker suppe med nudler og grøntsager, og et stort udvalg af kød, fisk eller seafood man kan få i :)

Sidst fik jeg den med seafood, det var hvid fisk, blæksprutte, tigerrejer mm. i. Kan også fås med laks, kylling, svin osv.

Deres risretter med kød og grøntsager smager også godt og er sunde! Styr uden om de lækre dybstegte appetizers, hvis det skal være sundt.

Vær obs på at Wagamama er asiatisk inspireret, så nogle ting kan være lidt stærke.

 

Generelt synes jeg der er mange sunde muligheder, når man kigger på Just-Eat og ikke bare kigger efter burger og pizza.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 14:22

Skulle måske have nævnt at ALT med fisk er total no-go og sushi er total no-no-no absolut no go. (idddd)

 

Tror desværre slet ikke det er noget for os med den restaurant :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mad....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 14:28
Grød på Jægersborggade er rigtig lækkert, specielt deres bygotto! Ellers Nordic Noodle på Nørrebrogade (vist også et sted på Frederiksberg). Wedoofood i kødbyen laver superlækre salater og hvis man skifter mening undervejs til noget lidt mere usundt så ligger Tommys burger joint (mener jeg det hedder) også i kødbyen og de har seriøst gode burgere :-)

 

Hilsen Rikke

Nu med rød musse
Brettings Alapay

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Palæo...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 14:47

hedder restauranterne simpelthen, og de ligger flere steder. Som navnet antyder, er det stenalderkost, billigt og også med sunde desserter.

Jeg spiser selv primært palæo og kunne virkelig godt tænke mig at smage deres meatza med bearnaise!!!


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

 

Følg med på min fb-side Kathrine og Kastanielunds Znif :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvidovre
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 14:50

Hej

nu er det godt nok længe siden jeg har været der, men cafe Victoria i Hvidovre har så vidt jeg husker mad ud af huset?

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 18:49

Nå for søren, ja så er det vist ikke et hit :)

Både sushi og fisk i det hele taget er ellers både meget lækkert, og sundt.

Men hvis man er kræsen med fisk er det selvfølgelig ikke så oplagt haha :D

 

Håber i finder noget alligevel!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nørrebro
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 20:53

Det Eksotiske Hjørne på Nørrebro. Adressen er Jagtvej 127, deres hjemmeside: http://eksotiske-hjorne.dk/

Elsker at købe mad med hjem derfra, når jeg er på de kanter. Sundt, friskt og lækkert, og der er altid en del at vælge imellem.




Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 21:44

Tuk-Tuk i skovlunde laver virkelig lækker og sund Thai-mad.


//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Roskidlevej
Forfatter: 
Dato:  13-06-2016 21:06

Hej

 

Da jeg boede i Glostrup (et par år siden) lå der en take-away på Roskildevej ikke så langt fra Glostrup-centeret. Det hed noget med kylling mener jeg - men der kunne man i hvert fald få super lækre kyllingfilleter med lækker selvvalgt salat til en rigtig god pris.

 

Mvh


Mangler du flotte, abstrakte og billige malerier? Besøg Mynewart.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 sunset
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 10:33

sunset boulevard har de bedste burger, sandwich på flute eller rugbrød, eller grov brød man selv designer, og en skøn marrocan salat, og sunde fritter, der er meget stort udvalg og alt er friskt...DET SMAGER FANTASTISK OG der ligger en i glostrup



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 15:59

Sunset Boulevard er ikke sundt (sorry).

Der er samme antal kalorier som McDonalds.

 

Det Grønne Køkken inde på Frederiksberg har et stort lækkert udvalg af diverse salater og kød, som man selv blander! Det smager sindssygt godt :)

Og det er ikke salater som i iceberg-salat. Det er lækre ting som fx bulgur og andre kornsorter, blandet med tomat, pesto, feta, divsere grøntsager osv. Der er mange forskellige slags!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-06-2016 16:18

Thai og vietnamkøkkenet er ofte fyldt med grøntsager, lette risnudler og kød som ikke er indpakket i dej og friteret..

 

om noget er sundt, er jo lidt svært at svare på. generelt skal du jo have fibre -gerne fuldkorn, ikke for meget fedt og forholdet mellem grøntsager, protein og kulhydrat skal gerne lande på mindts 1/3 af hver, gerne ½ grøntsager + 1/4-1/4.

 

men æder man til man segner, er det ligegyldigt om det er i brune ris, det er bare ikke sundt.

 

en gang Pho Bo suppe + en salat m. grøn mango er godt nok lækkert. ellers er meget mellemøstlig mad ( hvis man undgår det friterede), tykisk meze også godt.

Men helt alm. kartofler+ grønt+ mager kød er fint. Så længe man går efter forholdet 1/2 grønt til 1/4 kød+1/4 kulhydrat ( ris, pasta, kogte kartofler, brød) og undgå mere end 150 gram kød pr person.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider