Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Arbejde efter at være blevet syet
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 10:16

Hej


Jeg fik i går fjernet 3 skønhedspletter. Disse har været de dybe og er derfor blevet syet både "inden i" og bagefter udenpå.
Den ene på låret og to andre lige under venstre bryst(som man åbenbart bevæger utrolig meget, uanset hvad man gør!!).
Det gik jo som det skulle, men da bedøvelsen holdt op med at virke, gjorde det da godt nok ondt!!! Bare det at jeg trak vejret kunne give mig tåre i øjnene...

De anbefalede at jeg skulle køle det ned, men det var jo umuligt at ligge noget på det. Bare det at have løst tøj på, gør mega ondt!

Her på 2. dagen er det stadig svært at bevæge mig - dog er mine smerter mindre - så jeg har måtte sygemelde mig fra arbejde(plejehjem - afløser).
De nævnte intet omkring at jeg evt skulle slappe af i et par dage, da de hørte hvad jeg arbejdede med.
Mit job går jo ud på at hjælpe folk op om morgenen og nogle skal have en hjælpende hånd for at komme op af fx sengen.
Så er lidt bange for at stingene skal gå op..

 

Så til mit spørgsmål;
Burde man tage nogle dage fri eller skal man bare undgå for mange løft/stræk osv?

 

Hvor lang tid er det normalt at det gør ondt?
Jeg har jo virkelig undervurderet det. Jeg tænkte at jeg sagtens kunne arbejde dagen efter - det er jo bare et par sting

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 14:48

Du må melde dig syg på jobbet og sige du har fået det her fjernet og du stadig har mange smerter.

 

Det kan du jo ikke gøre for, sådan er det jo bare.

 

Mon ikke det er bedre om en uges tid og smerterne vil være mindre. Det er jo helt nyt stadig.

 

Rigtig god bedring.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv, der tæller - det er mængden af liv i dine år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har endnu..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 20:56
Ikke fået taget mig sammen til at få mine fjernet, men lægen var ret ar i spyttet om en uges ro.. Måtte tage på arbejde og sidde foran en computer, men ingen rengøring, støvsugning, pasning af heste i det hele taget bevægelser der trækker i såret..

Netop fordi det hiver i såret og det gør ondt og man risikere det springer op..


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider