Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvide ridebukser til dyrskue/bedømmelser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 14:31

Er det ikke noget med at hvide ridebukser er NO GO at bruge når hesten skal til bedømmelser (kåring, dyrskuer mv.)

 


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis hesten
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 14:48

Hvis hesten går en sadelkåring er der rigtig mange der mønstrer hestene i hvide ridebukser, hvilket kun er naturligt..

 

men en helt almindelig mønstring er det bedst at have hvide bukser på.. har man ingen hvide bukser er hvide ridebukser bedre en blå cowboybukser f.eks.


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvide ridebukser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 15:28

Det er bare alm. mønstring. Har nemlig ingen hvide bukser, kun hvide ridebukser, og er ikke interesseret i at skulle ud og købe hvide bukser hvis jeg kan bruge min ridebukser i stedet for.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bukser efter racen
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 16:05

Det er langt fra alle racer hvor hvide bukser er et "must".

 

Trakehnerfolket har sorte bukser og hvid skjorte på.

 

Vi har Hannoveranere og der er påklædningen sorte/mørkeblå bukser og oftest gul eller blå bluse.

 

Vi har også Welsh ponyer og der er det kun i særlige situtationer at mønstrerne er i hvidt, oftest er de i engelsk påklædning.

 

Men hvis man skal have hvide bukser på, så er ridebukser altså no-go i min optik, medmindre man også skal ride. Freka har en shop hvor de sælger hvide bukser til rimelige priser.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 bedømmelser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 17:01

Hej Charlotte

 

Det er en welsh. Da jeg havde hende med til juleshowet, så havde jeg heller ikke hvide bukser på, men efter aftale med dem som afholdte det mit almindelige tøj på.

 

Har slet ikke tænkt at skulle anskaffe det engelsk påklædning når det er en engangsforstilling at have ponyen med på dyrskuet. Jeg skal så også ride, men det er først dagen efter bedømmelserne.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvide bukser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2016 19:38

Et lille fif...

 

I genbrugsbutikker kan man som oftest finde masser af hvide bukser i alle størrelser til 20-30 kr. Jeg plejede at købe mine mønstringsbukser her, og var de så for nassede til at de blev pæne igen, ja så røg de ud uden at jeg stod og græd snot

 

Trine (Faxa)


3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider