Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Camouflage
Forfatter: 
Dato:  01-06-2016 10:29

Efter at jeg på FB så et billede af en hjemmeværnsmand med camouflage-uniform OG selvlysende sikkerhedsvest (Vil han ses eller vil han ikke ses???) kom jeg til at tænke (Velkommen til premieren )

Hvordan tegner man egentlig camouflagetøj?? Tegne tegne tegne. Ups, fyraften. Jeg gør dem færdige i morgen.

Næste morgen søger man rundt. "Har du set tegningerne til camouflagetøjet??" "Nej, men de ligger nok ovre ved tegningerne af de usynlige fly" (Stelth. Red)


Og forestil dig da Irak havde indvaderet Kuwait, og USA for første gang brugte de usynlige fly??? Dem der overvågede irakisk-luftrum, og pludselig ser de 2 mænd komme flyvende i 10 kilometers højde??

 

Og hvordan virker det dersens camouflage?? Under Golfkrigen var Norman Swartzkopf leder af de amerikanske styrker, men 12.000 km derfra sad Colin Powel og opdaterede dagligt om situationen til pressen. Men han var iført camouflageuniform?? Er det ikke meningen ved camouflagetøj at man skal falde i et med baggrunden?? Burde han ikke ha' lignet en telefon eller en skrivemaskine i stedet???


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

7
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider