Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Robotstøvsuger - nogen som har?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2016 20:57

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en robotstøvsuger, men jeg er usikker på, om deres støvsugeegenskaber er gode nok.

Er der nogen herinde, der har en robot i stuen?

 


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jepper..
Forfatter: 
Dato:  19-01-2016 21:08

Jeg har en, og er SÅ glad for den.

Jeg har fritgående kaniner og chinllaer = pels, hørester og fnUller alle steder. Den klArer det uden problemer :D



-Veo; Veganer og dyreretsaktivist!

Stald Nordlund www.StaldNordlund.dk

Tinkeren Coco

Islænderen Halla fra Hejelte

Islænderen Ljufá fra Vestergaard

Islænderen Ljúf fra Nordlund

.

Speciesism sucks !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2016 07:00

Vi har en Roomba 880. Den er fantastisk :)



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 Irobot Roomba 880
Forfatter: 
Dato:  20-01-2016 15:48

Det er lige præcis sådan en, jeg har kig på

Skal man ikke tømme den hele tiden?


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2016 16:47

Vi har to langhårskatte. Den bliver tømt ca. en gang i ugen :)



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 vakler...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 00:48

Jeg vakler imellem en neato og roomba. Har tidligere haft en Indream, som vist hedder noget andet nu, som jeg var ret tilfreds med. Den havde bare lige præcis en lidt dum højde i forhold til et skab og en radiator, hvor den kunne komme ind men ikke ud.

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andre mærker
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 09:08

Jeg har slet ikke orienteret mig om andre mærker, så tak for din oplysing. Dem vil jeg da lige kigge på.

 


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Miele.
Forfatter: 
Dato:  21-01-2016 09:59

Vi har en Miele, som vi synes klarer det rigtig godt med vores to tykpelsede semi-langhårede katte, der fælder meget (!). Den kan af og til findes til rigtig gode tilbud (vi gav omkring 2500 kr til Black Friday og har efterfølgende set den sat ned til omk. 2700 kr, normalpris omk 4000 kr). Den har kamera og sensor i sig, så den ser, når den nærmer sig ting inden og sætter farten ned og kører blidt mod tingene ift. mine forældres godt nok lidt ældre Roomba, der bare hamrer ind i alle møblerne. På de lige strækninger uden forhindringer kører den så til gengæld stærkt

Så har den forskellige programmer, hvor den kan blive sat til en hurtig "partyrengøring" f.eks. lige før der kommer gæster, så den hurtig suser igennem det hele, et grundigt hjørneprogram, så den går mere efter at komme grundigt ind i hjørner og kroge og et program, hvor man kan sætte den til at gøre grundigt rent i 1-2 m2 område, f.eks. hvis man har spildt noget (vi tænkte, at det var en lidt fjollet funktion, men har faktisk efterfølgende brugt det rigtigt meget, f.eks. i køkkenet). Vi har den programmeret til at køre hver dag kl 13, når vi er på arbejde - og det er så skønt! Det er bare luksus, når man har kæledyr! Vi fik den i december og efter den er kommet til, er det virkelig sjældent, at vi overhovedet behøver gå en tur med den almindelige støvsuger - og det er kun helt bestemte hjørner og møbler, som det samler sig under. Og så kommer den jo hen steder, hvor vi sjældent selv fik støvsuget (host, host, under seng og sofa) . Det overflødiggør ikke fuldstændig behovet for at svinge den normale støvsuger, men nedsætter betragteligt hvor ofte det er nødvendigt (måske hver 2.-3. uge for os vs. hver anden dag før, hvis vi skulle holde kattehårene nede).


Mvh. Charlotte


"Smil til verden, og verden vil smile til dig"

[Ella Wheeler Wilcox]

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 19:40
Hej. Undskyld jeg lidt låner tråden. Men er der nogle af jer som har gulvtæpper på? Vi har 200 m2 gammel hus med tæpper på mange steder. To store hunde hvorfra især den ene er langhåret og fælder....
Anni

Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i fuld fart

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anni..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 21:30

Vi har et rya tæppe under sofa bord og gulvtæppe på kontoret (dog meget fast, vi kan feje det!), hvor den tager begge dele uden problemer. Eneste med et gammelt hus jeg tror du lige skal tænke over er dørtrin - det tror jeg måske den ville kunne klare knap så godt?


Mvh. Charlotte


"Smil til verden, og verden vil smile til dig"

[Ella Wheeler Wilcox]

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 07:10

Vi havde sort gulvtæppe og to hvide langhårskatte i vores gamle lejlighed.

 

Det klarede den til ug. Det var en Roomba 780 vi havde dengang.



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider