Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tag termokanden med
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 08:36

 

Tager du termokanden med og får du varm kaffe (eller andet) når du ønsker det, eller er termo kaffe bare dømt til at være halv-fis-lunken sådan op ad dagen?

 

Syntes jeg har prøvet et utal af termokander på udflugter, (længere) rideture, køreture, arb. osv. osv.

 

Eller skal man bare affinde sig med, at skulle brygge frisk kaffe op ad dagen? Bare ikke altid man har muligheden..

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stanley
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 10:06

Du må anskaffe dig en Stanley.

Den kan virkelig holde kaffen varm, men jo det er også en kande i den dyre ende.

Stark har den nogen gange på tilbud.

www.stanley-pmi.com/store/stanley/ en_US/pd/productID.325298700


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Thermoflasker
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 12:20

 

Jeg har en ganske almindelig termoflaske af stål og den holder kaffen varm meget længe.

Termoflasker er beregnet til at holde kaffen varm på tur.

Alm. Termokander er til stuebordet og til at drikke inden for få timer.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nåå sådan..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 15:18

 

Ups. Den korrekte betegnelse er glippet. Beklager men tak for oplysningen.

 

Min mand klager over at hans stanley termoflasker(r) ikke holder kaffen ordentlig varm længere... Han havde et par stk. med hjem fra USA en gang.

Det kan være han skal have en kaffemaskine i bilen i stedet for.

Han har en bodum termokop som holder kaffen rigtig godt varm og han har en "rigtig" kaffebrygger herhjemme som laver VARM kaffe, så måske udgangstemperaturen er højere i koppen i forhold til kanden, (som så nok er en flaske).

 

Jeg mener at termo flasken burde have varmere kaffe til middag end det der evnt. er tilbage i koppen. Hvis stanleyen er den bedste på markedet, så må der være noget andet galt.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stelton
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 19:06

Vi har et par Stelton termokander, og vi har haft kaffe i dem på en 22 timers Tysklandstur og der fik min mand da også varm kaffe på turen hjem.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hingsteføl med særdeles god afstamning sælges

 

Killinger bortgives

0
0
Svar på denne tråd
 
 termokop/kande
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 06:52

Hej

 

Hvis man har mulighed for at tanke varmt vand undervejs, så har Bodum en termokop med stempelfunktion, så man kan lave frisk stempeltkaffe og drikke direkte af koppen bagefter

 

Ellers har min mand en TIGER termokande med på job, den syntes han er den bedste til at holde kaffen varm

 

Hilsen

Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mand....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2016 10:39

... sværger også til TIGER - men generelt set, så er det meget svært at holde kaffen ret meget mere end lunken sidst på dagen. Især fordi man jo drikker af den, og en halvtom kande har bare ikke samme thermo-effekt (der har jo så også være åbnet for den...)

 

Overvej at lave kaffe på gammeldags facon med en tragt og kogende vand, direkte i kanden - så er udgangspunktet meget varmt, og det kan holde sig varmt længere. Og kanden/flasken skal naturligvis skoldes først.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider