Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nyt Sted, hvad nu?
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:45

Godaften "Ænder"

mig og Gilbert skal desværre finde os et nyt dejligt sted "at bo" opstaldningstedet hvor jeg har været over 7 år, lukker helt ned 1/1 det er rigtig øv

Jeg forsøger stadig at sunde mig over den ærgerlige nyhed, jeg fik det af vide d.31/11 om aftene, og er stadig ikke helt klar på, hvad jeg egentlig så vil prioritere, med hensyn til valg af nyt sted til min søde store oldenborg basse.

jeg kender et par steder i nærhenden, hvor jeg nok godt kunne få plads, men er som sagt i tvivl om hvad jeg selv vil.

hvad er vigtigst?

Det sikre og kendte hos "naboen"?

ridehus og nye ridekametater?

skov og terræn?

kort vej hjemme fra?

fuld pas eller selv pas?

osv osv

jeg troede jeg vidste det, men jeg har virkelig svært ved at forholde, mig til de steder, jeg har været ude og se ind til nu, måske nok fordi jeg er ret ked af overhovedet, at skulle flytte, fra den stald, hvor jeg har været meget glad for at være, og hvor Gilbert jo er født, og min gamle smukke Brava levede sine sidste år.

øv øv øv.....

er der nogen gode idere'

kender i mon nogen gode opstaldningen steder i Stenlille/Dianalund området, som jeg ikke lige har hørt om?

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kender dem nok bedst.
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:00

Ja jeg tror du kender dem bedst selv Aino.

Ærgeligt i skal flytte, det er da godt nok kort varsel.

Men jeg ville nok foretrække et sted med gode folde, fuldpas dog med mulighed for selv at indkøbe foder, samt ridehus og gode rideturs muligheder med skov.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
2
Svar på denne tråd
 
 Smiler..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 15:02

ja Inger, jeg ved jo godt selv, hvad jeg ikke gider, feks meget dybe mudderfolde, tvunget døgnfold om sommeren, ingen eller meget dårlig ridebane, mangle på tur muligheder osv osv

men det er også mere det, at skulle vælge hans nye hjem, med både hjerte og fornuft, og så forsøge at komme overens med de fordele eller ulemper, der nu en gang er de forskellige steder.

Der hvor vi står nu, er jeg jo meget tilfreds, selv om jeg sagtens kunne ønske mere selskab af andre der rider, og der er desværre lidt langt til skoven, tilgengæld er der mange andre gode ting.

trygheds narkoman, det er vist det jeg er lige nu..........

jeg er nok også bare så ked af lige nu, overhovedet at skulle flytte ham, så derfor er jeg nok lidt sort seer, og når jeg så kommer ud og ser de forskellige muligheder, er intet vist helt godt nok til min sorte stjerne.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg forstår dig.
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 16:35

I har jo stået i den stald i mange år og bare det at flytte fra de trykke omgiveler kan godt give en masse tanker.

Du ved hvad du har, men ikke hvad du får.

Du må bruge noget tid og køre rundt i området og tjekke. Heldigvis kender du jo en del ryttere i området, så du må ha fat i dem alle og få deres ærlige meninger om stederne de har heste stående.

 

Og så er det lige man undre sig, hvorfor folk sætter tommelfingerne ned af i mit første svar til dig ??..


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 opstaldning
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 19:45

Da jeg havde hest stod han på Stald Jaka, som ligger 10 min fra Dianalund, mod Slagelse.
Det er et super sted, med de sødeste mennesker, hvor der kun er 2-3 opstaldere, og så har de selv nogle heste.
Det er fuldpas, der er stor udendørs ridebane, ridehus (m. god bund) og gode folde hvor de går et par stykker sammen.
Ville bare lige anbefale dem :)


Hilsen Simone M

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider