Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 6. december,
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:00
Indsat fra nyheden 6. december,:

Py ha. Så kom der gang i lokkerne igen altså. Julehesten syntes det er træls med det der blæsevejr. Gorm og Helga og deres venner må godt lige smutte tak. Eller i det mindste tage noget sne og kulde med så vi allesammen kan sne inde og hygge med hø og varm mash. Bare sådan lige en dags tid eller to.
Nå, men sådan skulle det jo så ikke være, og med både storm Helga og masser af regn, ja så kom Julles passer med et dækken her til morgen. Selvom Julle har god vinterpels, ja så skulle Julle jo så nødig fryse.

Hver gang Julle får dækken på, så kommer han til at tænke på et indlæg her på hestenettet som han engang læste. Det handlede om en rigtig modebevidst hest, eller måske nærmere en rigtig modebevidst ejer. De følgende skriverier var både komiske og så meget spot on, at Julle har gemt hele balladen og tager den frem fra de støvede gemmer af og til.

 

God fornøjelse med at finde skriverierne og Julles gemmested.

 

Læs mere om julekonkurrencen her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6. dec...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:32

Øv har fundet tråden i de støvede gemmer, men ingen julle!!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:38

Jeg kan heller ikke finde ham, følte mig ellers ret sikker på hvor han var.

 

Kh Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:49

Jeg er nu også ret sikker på hvilken tråd der er tale om ;) huskede den tydeligt :)

 

Må bare være Julle der ikke kan komme igennem blæsten og over til den ;)

 

Må se senere på dagen igen.. :D

 

Godnat HN :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet :-)
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 01:00

Lad os bare sige, at man skal bruge en indirekte vej og søge sig frem

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julle ...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 01:33

 

Han er fundet ..

 

Men jeg synes ikke det er særlig gennemtænkt, eftersom den funktion kommer og går alt efter hvor på dagen vi er.

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 også fundet
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 01:50

efter gentagne søgninger, helt enig med Pernille, det er ikke helt gennemtænkt :-(

 


Mvh Naja

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv altså
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 07:23

føler mig overbevist om, at jeg ved hvor julle gemmer sig, men kan ikke søge ham frem trods adskillelige forsøg. Nogen der kan fortælle, hvornår på dagen der skulle være en chanche for det?

 

mvh Jannie


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumme kræ..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 07:35

Kan simpelthen ikke finde det dumme kræ i dag.

 

Har været "på museum" og fundet tråden, både via den alm. Vej og via søge vejen.

 

Den dumme hest er der bare ikke. Måske Julle ligesom hesten i tråden skal "fritages" fra gulerødder resten af måneden..

 

hmmm tænke tænke, hvordan dælen finder man den lille bandit ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 08:10

Så blev kræet fundet - efter meget tænken om hvad man søger efter

 

Men må erklære mig enige med dem der synes den ikke erheæt gennemtænkt denne gang.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søg og du skal finde
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:04

Fundet

Men det var ikke helt nemt

Jeg var sikker på hvor jeg skulle lede, der var også lige det, jeg ledte efter men ingen Julle

Så begyndte jeg at klikke på må og få.

Gik endda ind for at se om nogle andre ænder skulle have fundet ham, men endnu ikke. Så gik jeg i seng, tænkte at Julle måske også havde lagt sig til at sove.

Her til morgen var han stadig ikke at se det forventede sted. så herind i tråden for at søge hjælp, og den var der heldigvis. Så tak for det.

Synes Julle har haft en tilbøjlighed i år til at gemme sig så man kan være det rigtige sted, men ikke kan se ham fordi man er kommet ind af en forkert vej, som om han gemmer sig bag dørene.

Ha en dejlig dag, trods blæsten.


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

0
0
Svar på denne tråd
 
 julle..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:24

Jeg har ingen ide om hvilken tråd det er, så det er virkelig en gåde for mig hvad i alverden jeg overhovedet skal søge på...


Vh

Jannie

 

*Uddannet D-dommer i spring*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søgning
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:33

kan det passe man ikke kan søge ham frem fordi vi nu kun kan søge et år tilbage pga tidspunkt på dagen????


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sporløs
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:33

jeg aner heller ikke hvilken tråd der er tale om, så jeg må springe over idag. Ærgerligt at det ikke som vanligt er et sted man kan tænke sig frem til. Men at man idag skal kende en bestemt tråd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karen....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:44
Er bange for, at du har ret... Fandt ham ad den vej i nat, men det kan jeg ikke nu :-\

Allycat- man kan godt tænke sig frem til den, den er et sted, hvor gamle ting opbevares
For at få ham frem, skal der så søges på det rette, men uheldigvis kan det kun gøres i et bestemt tidsrum.
Så lidt et uheldigt gemmested igen

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julehesten
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:44

Hint til, hvilken tråd der er tale om, synes jeg fremgår rmelig klart af ledetråden.

 

Og hvis man har først har fundet navnet på den originale tråd, kan man kopiere dette og søge på det.

Så får man et hit frem, som man så kan gå ind på.

Håber det kan hjælpe jer lidt på vej :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julehesten
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:44

Hint til, hvilken tråd der er tale om, synes jeg fremgår rmelig klart af ledetråden.

 

Og hvis man har først har fundet navnet på den originale tråd, kan man kopiere dette og søge på det.

Så får man et hit frem, som man så kan gå ind på.

Håber det kan hjælpe jer lidt på vej :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juuuuuuuuuullllleeeee
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:46

Jeg er ret sikker på, at Julle gemmer sig inde i "Museum".

Men når man nu ikka kan finde ham derinde ved at gå den direkte vej og ej heller kan "søge" sig derind....hvad dævlen gør man så???????


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 allycat
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:49

Hej ikke at jeg har fundet julle, men tror jeg har fundet tråden,selvom jeg ikke kendte den på forhånd - den er ret god underholding. Jeg gik på hyggesnaks museum og en af de øverste tråen hed noget med dækkener.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke søge nu
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:49

Nej, den kan ikke søges frem nu, ser det ud til, da den originale tråd er 15 år gammel og genvejen 9 år gammel....

 

Så er det nok først efter 23 i aften :-(

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:52

Jeg ved lige hvilken vej jeg skal gå for at finde Julle, men det er jo latterligt, at det er umuligt at komme igennem i de fleste af dagens timer.


-mvh. Sanne

Succes is like pregnancy, everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got fucked to achieve it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hint..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:53

Men at der er tydelige hints i tråden hjælper ikke meget, når man ikke altid er lige aktiv her inde, og derfor heller ikke læser alle indlæg. Jgg mindes i hvert fald ikke at have læst en tråd med en som gik meget op i mode mm. Så med mindre overskriften på tråden er noget med mode, kan jeg lede fra nu af og til jul næste år. Må nok bare erkende at Julle ikke findes hos mig i dag.


Vh

Jannie

 

*Uddannet D-dommer i spring*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jannie
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 09:59

Jeg kendte da heller ikke tråden, men hvis du kigger i museum,er det ret så tydeligt hvilken tråd der er tale om...

4
0
Svar på denne tråd
 
 julehesten
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 10:50
Hej jeg har fundet tråden i museum og har søgt på den i hyggesnak men den kan ikke finde noget :/

Hvad gør jeg forkert :/

 

Nu som ejer af:

Barockpintoen Gazella Friserly

 

 

 

R.I.P Smukke Mulle <3 Vil altid elske dig

(Bingo Egelund Sep 1994- Jan 2014

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Må indrømme
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 11:49

at jeg også synes det er en sær ide i år at man skal gå bestemte veje ind.. Det gør det ofte unødigt svært og indviklet..

Her er Julle fundet, men kendte heller ikke tråden i forvejen..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

og guldheste bassen Safran

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 åbnimgstider
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 12:25

Jeg synes dagens hint var fine, ikkke sværere end andre, jeg kedte ikke den aktuelle tråd. Men var fuldstændig sikker på at jeg havde fundet den rette.

At finde ham kræver en bestemt vej/ metode er på grænsen til det bøvlede, men vel OK.

Men at den Julle kun kan findes i et bestemt tidsrum er lidt ødelæggende for legen


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

4
0
Svar på denne tråd
 
 Irriterende
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 12:56

Jeg ved bestemt hvilken tråd der er tale om, men kan ikke finde Julle. Når jeg søger efter ham, så kan jeg kun søge 365 dage tilbage, og tråden der er tale om, er jo ældre. Jeg har ingen ide om hvilken vej jeg så skal gå. Jeg synes også det er irriterende, at du skal gå en bestemt vej, for at finde Julle.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Irriterende
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 13:50

Det er latterligt irriterende, at man kun kan søge efter Julle på bestemte tidspunkter i dag.

Og hvornår er de bestemte tidspunkter så?

 

Jeg søgte i nat da jeg kom hjem, søgte igen i morges og søger igen nu, men uden resultat. Er helt sikker på jeg søger det rigtige sted.

 

Kan se at andre har fundet ham.......

 

Men giver jo ikke megen mening :(


 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 14:11

Jeg kan heller ikke finde Julle.

 

Jeg har aldrig prøvet at søge på bestemte tidspunkter, men har læst mig frem til at efter kl 23 og frem til kl 8 skulle man være i stand til at søge på hele HN også de rigtig gamle tråde.

 

Men øv med øv på


VH Pernille

 

"There's never enough time to do all the nothing you want."? -Calvin

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 14:31

Jeg kendte ikke tråden, men fandt Julle alligevel.

 

SEMI-SPOILER!!!!!!!

 

Ja det er i Museum, og det er tydeligt hvilken tråd der er tale om. Man skal dog søge på tråden før, at Julle dukker op.

OG: tråden hedder IKKE dækkener. Det er blot det navn indlægget har fået.

Så se om i kan finde ud af hvad tråden rigtigt hedder, det gør søgningen lettere.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 For hævle
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 14:35

Hvordan kan du søge på den, når du kun kan søge 365 dage tilbage?

 

Og teksten man skal skrive er vel den overskrift på selve tråden?

(Altså ikke Dækkener ;) )


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 14:43

Billede

 

Sophie: Det er det resultat jeg får


VH Pernille

 

"There's never enough time to do all the nothing you want."? -Calvin

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 15:29

Pernille: det er fordi du her om dagen kun kan søge på de sidste 365 dage.

Efter kl 23 kan du vælge "alle" under punktet 'periode'.

Så det skal du blot gøre kl 23 i aften.

 

Ellers har du gjort det helt korrekt :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Pigefornærmet
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 16:23

Hvorfor lave en Julle, hvor man kun kan søge efter kl 23?????

 

Pisse sur er jeg nu...........

 

Lykkefod

49 år

 


 

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Ærgerligt
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 16:44

ja det er lidt surt at man ikke kan finde Julle med mindre man er natteravn :(

 

Jeg gik glip af Julle den anden dag pga tidspunkt (der hvor der blev lagt hint ind sent) og går så tydeligvis glip af den igen i dag, for jeg er pga sygdom ikke vågen Kl 23.

 

Jeg synes det er synd at det skal være sådan men ok jeg kan jo bare lade være at deltage, man kan bare ikke lade være med at blive en smule tøsefornærmet over at ser sættes en konkurrence op der er SÅ besværlig at deltage i, at man skal være her på bestemte tidspunkter, selvom man kender gemmestedet (suk)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

14
0
Svar på denne tråd
 
 Julle....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 16:57

Nå, jamen så må jeg jo komme tilbage kl. 23


Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 17:37

Det her er godt nok en ommer .

 

9
1
Svar på denne tråd
 
 surt opstød fra mig
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 18:39

kære alle hn;er

Jeg syndes ikke i kan være bekendt at brokker jeg sådan over julle,så er han for svær og så er han for let at finde,syndes i er efterhånden i meget utilfredse over alt her.hvad med at finde det gode julehurmør frem og resperter julles gemmesteder og respekter at ,nogle gange kan man ikke finde ham.og ellers have det sjovt med ham.for stå godt hn.hvis de snart ikke gider at bruge nået arbejde for at sætte en konkurence op sådan som i ter jer.

4
15
Svar på denne tråd
 
 Nattesøvn.
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 18:56

Jeg tror jeg vælger at prioritere min nattesøvn frem for at finde Julle i dag. Det vil min arbejdsgiver nok også sætte pris på... Men jeg er enig med mange andre, lidt røvet at man skal være vågen på specielle tidspunkter for at finde den hest...

3
0
Svar på denne tråd
 
 Juleglæde
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 19:19

Det handler ikke om at folk er ude på at brokke sig - flere synes faktisk at den her leg er rigtig sjov og det gør ikke noget at det er lidt svært engang imellem at finde den lille julehest, men man bliver altså irriteret når man leder de eneste steder ledetråden fortæller man skal lede (og som man evt. får hjælp/hints til fra søde HN-brugere i trådene her) og Julle så bare IKKE er der.

 

Jeg er enig med dem der er skuffede over at der åbenbart er tidsbegrænsning på gemmestedet i dag - det er ikke fair!

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Jullehest
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 20:30

jeg startede med at tænke det var ærgeligt jeg ikke kunne finde ham, men søgefunktioner efter kl 23 er jo også en del af HN. Meningen med denne konkurrence er da vist at os brugere af siden kommer lidt rundt på den. Eller har jeg misset en pointe?

1
2
Svar på denne tråd
 
 Hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 22:27

Selvfølgelig skal man komme rundt på siden, men jeg kan altså godt finde ud af at søge før kl. 23, så jeg lærer ikke noget nyt af at vente til efter kl. 23. Jeg dropper bare at finde ham i dag, men det er da lidt trist. Stedet var jo nemt at finde. Jeg vil hellere have svære ledetråde men muligheden for at lede hele dagen.

 

Så nej Julle, gider ikke finde dig i dag. Du må blive og kede dig, og jeg håber, at du vælger at finde et andet sted. Hmf.

 

 

.....

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 23:05

Så lykkes det!!!:-)

 

Kh. Mette


1
0
Svar på denne tråd
 
 fundet.
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 23:21
Så fandt jeg endelig den lille drille hest. Elsker bare denne julekalender.


Hilsen Anja

Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre. (Winston Churchill)

Nu med hjemmeside: www.anjadevos.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 23:24

Fandt ham ikke i nat, fandt ham ikke i eftermiddags, men fandt ham nu. Var ærlig talt lidt skuffet over at man skal være der på x tidspunkt for at kunne finde ham. Synes det er dårligt valg af HN! (n)


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

4
0
Svar på denne tråd
 
 Brokkeri?
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 23:59

Så fandt man også den lille bandit i dag - selvom det krævede en snert af tålmodighed

 

Jeg må indrømme, at jeg godt forstår HN'ernes "brokkeri". "" fordi, at jeg ikke synes, at det er brokkeri, men bare mennesker med ærlig snak
Det er efter min mening ikke fair at afskære nogen for at deltage i konkurrencen, fordi de ikke har muligheden for at søge på bestemte tider.


Mvh

Gitte og Den Lille Grå

 

Klubchampionatsvinder Dressur 2007

Klubchampionatsvinder Distance 2009, 2012,2013 & 2014

Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013

Distrikt 1 Championatsvinder Distance 2013 ...

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider