Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Opstaldning i 3550 Slangerup.
Forfatter: 
Dato:  04-12-2015 20:17

Hej alle :)

 

Ville høre om dervar nogle der kunne fortælle mig, hvad opstaldningspriserne i Slangerup ligger på nu..??

 

Er opvokset i Slangerup, men har boet andet sted i mange år, men tænker at "tage hjem" inden for de næste par år. Da jeg boede der sidst, havde jeg hest stående på Overdrevet, og ville da egentlig gerne vide, hvad prisleje det ca ligger på i Slangerup nu.

 

Så kan i være behjælpelige..??


Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  04-12-2015 21:34

Jeg havde hest i Slangerup for ca 5 år siden, der kostede det omkring 2800-3000 for alt (man skulle dog selv muge).

 

Min hest (lille hest/stor pony) stod på overdrevet nær ridecentret, men også på Lindholm med eget ridehus og bane - det var lidt billigere at stå det førstnævnte sted, men så skulle der også lægges facilitetskort oveni.

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 00:08

Det er meget forskelligt fra sted til sted - ved der en del annoncer på markedet. :-)


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor..??
Forfatter: 
Dato:  06-12-2015 14:15

Hvor finder du de annoncer..??

 

For når jeg har kigget under annoncer, hvilket er sket pænt mange gange, er den eneste fra 3550 jeg har kunne finde, været den ude for det sted der ligger tæt på foderstoffen..


Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider