Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Taletidskort
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 10:05

 

Hvis man køber et taletidskort, får man så ikke et kort med tlf. nr som kan sættes i mobilen? og som kan bruges til at ringe og sms'e?

 

Skal jeg have et abonnement inden? (Det forklarede manden i brugsen mig at jeg skulle...)

 

Det er til en samsung (ved ikke hvad nr. den har men den minder om 830 sc) som min søn skal have glæde af og jeg er ikke interesseret i at han skal have alm. abonnement endnu.

 


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Taletidskort
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 10:22

Hej!

I kan med fordel købe et lebara taletidskort. Eller et hvilket som helst andet taletidskort. Det kræver ikke abonnement og det er bare et lille SIM kort eller Micro SIM I sætter i telefonen og så er I kørende.

 

Pay and play :-D

 

Man KAN godt melde sig til på telefonselskabets hjemmeside så man kan følge forbrug eller tanke nummeret op. Men det er ikke et must og så snart I har sat kortet i telefonen, så kører det.

 

Britt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Taletidskort
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 10:29

Det er korrekt at du skal have et SIM-kort med nummeret, der skal sættes i telefonen. Derfor skal du have et abbonement, forstået på den måde at SIM-kortet jo skal registreres i et navn. Det behøver så ikke være et abbonement hvor personen kan tale og betaler pr. minut eller lignende.

 

Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer med taletidskort, for jeg har sådan en aftale med 10 timers taletid og 10 GB data og fri sms for 79 kr/måned, det er alt rigeligt for mig. Hvis jeg skulle have brug for mere, kan jeg købe ekstra tid, men jeg når slet ikke at bruge de 10 timer, da jeg sidder i telefonen hele dagen på job, så det sidste jeg gider, når jeg kommer hjem, er at tale i telefon.

 

Ellers spørg hos et teleselskab, de ved måske mere end manden i Brugsen.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Taletid
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 15:11

Der er nok forskellige ordninger.

 

Da jeg boede i UK, havde jeg et dansk sim-kort med et mobilnummer til brug for, når jeg var på ferie i Danmark. Det var bare et, jeg gik ind og købte i en kiosk uden abonnement eller oplysninger om navn, men det kan godt være, at det ikke kan lade sig gøre mere. De er jo oplagt til brug for kriminalitet, anonym chikane, m.m.

 

Nu har jeg et med abonnement, hvor jeg er registreret hos dem og betaler via automatisk optankning.

 


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 16:20

Lebara saelger SIM kort, som ikke behoever blive registreret foer det tages i brug, dem kan man koebe i mange supermarkeder, 7/11, tankstationer etc.
Du kan derefter tanke SIM kortet op med taletid, som enten koebes i en butik eller paa deres hjemmeside - vaelger du hjemmesideloesningen skal du dog registrere dig foerst.

 



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider