Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gode film..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 22:09

Tja. Føles som om jeg har set snart alle interessante film der er.

 

Måske i kan hjælpe :) er mest til actionfilm, thriller, action komedier, i den dur.

 

Romantiske er okay, hvis der en mening i filmene. Er ikke til gamle film der foregår i 1800 noget.

 

Gerne med lidt kendte skuespillere, men ikke et krav. Nå, mon i kan nævne nogle i den dur jeg ikke har set :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen af de genrer du nævner
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 23:07

er lige i min boldgade, men du kan prøve "Liberal Arts". Den kategoriseres måske som drama, men den er også sjov Det er Josh Radnor fra How I Met Your Mother, der har den mandlige hovedrolle (og har instrueret og skrevet den). Den er både underholdende og giver lidt at tænke over.

 

"Changeling" med Angelina Jolie er grusom, men god. Den foregår i 1920'erne, så jeg ved ikke, om det kategoriseres som 1800-og-hvidkål for dig


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå jo da, jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 23:12

faktisk set en actionkomedie/sci-fi-ting for nylig - "Chappie". Den var ikke helt dum Og så har den musikken (og de to bandmedlemmer) fra sydafrikanske Die Antwoord deri, hvilket giver den lidt spice.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider