Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Et Kenwood-spørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 13:14

Hej. :)

Jeg har denne skønne gamle Kenwood Chef, som har rundet de 30 år. Stadig fuldt funktionsdygtig.

Jeg fandt så ud af, at man kan købe en juicepresser til Kenwood Chef. Den ville jeg gerne have, i stedet for at jeg skulle ud at købe en helt ny juicepresser, som skulle fylde yderligere op i køkkenskabene.

 

Men spørgsmål her er: passer de nye ting til sådan en Kenwood Chef også til de gamle modeller?

Mvh

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næppe...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 23:26

Min mormor har sådan en Kenwood som nok er ældre end de 30 år - også stadig fuldt funktionsdygtig! (Y)

 

Men hendes har ikke de samme moduler som min 4 årige Kenwood, fx min juicepresser skal sidde ovenpå maskinen i et specielt... eh, mangel på ord og forklaringer. Altså min mormors har ét hul hvor man kan proppe maskindele i :P Pisker, dejkrog, farshakker (tror jeg nok) etc - min har tre forskellige steder hvor jeg kan plotte ting i/på.

 

Tror min Kenwood er lidt en billig model, uden det skal lyde forkert, men virker som om min mormors har mere power end min har - selvom min kan en masse fancy ting. Men så er der også større risiko for at noget går i stykker vel. (Har prøvet atå og ville lave strawberry daquiries i blenderen til den, dvs halvtoptøede jordbær, lidt sukker, lidt sirup, isterninger, rom osv. og så gik bunden på blenderen og det hele var bare OVERALT :P )


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider