Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 skimmel-svamp.dk lukket?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2015 00:02


Igennem de sidste 6-8 år, er der i flere indlæg her på HN blevet linket til hjemmesiden skimmel-svamp.dk. Da det var et godt stykke tid siden, jeg havde været derinde sidst, kom jeg til at tænke på, at jeg lige ville gå derind igen for at se udviklingen i sagen. Men nu virker hjemmesiden desværre ikke mere.

Efter at have googlet lidt, er jeg kommet frem til, at huset åbenbart er brændt ned og jævnet med jorden tilbage i 2012, og for ejers vedkommende så fik to forsikringssager på det hus.

Men er der nogen der ved, hvordan sagen egentligt endte? Selvom der ikke var noget hus til sidst, har de jo alligevel skulle have en afgørelse på sagen. Det kunne også være interessant at høre, om hun fik nogen yderligere problemer ud af, at huset brændte ned.

Jeg husker det som en ordentlig sag, hvor man aldrig rigtigt fik læst alt materialet, simpelthen fordi der var så meget af det, når man ikke havde fuldt med helt fra start.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-05-2015 11:51

Jeg må indrømme jeg ikke aner hvad du snakker om, og har alligevel været på HN nogle år.

 

Er det et hus fyldt med skimmelsvamp der er brændt??

 

Har du et link? :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

4
0
Svar på denne tråd
 
 skimmelsvamp
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 22:37

Det er et forløb som løb over en del år, og efter at have googlet lidt rundt, så har jeg kunne se at huset er brændt ned under forsikringssagen. Jeg fulgte med i sagen fra tid til anden, og kunne derfor godt tænke mig at høre hvordan den endte. Men jeg har sikkert ikke fuldt nok med, for vil næsten tro på at afslutningen var været der på hendes hjemmeside, inden hun lukkede den. Men da der har været nogle stykker herinde fra der linket til hjemmesiden fra tid til anden, så kunne det være en af dem kunne huske afslutningen.
Som du kan se i de nedenstående links, så er det på ingen måde nyt.

Jeg kan desværre ikke linke til de andre tråde her fra HN lige nu, da vi skal over kl 23, for at kunne søge de tråde frem, som det står i.

Men du kan få et par andre links:

http://ing.dk/indhold/153474

aarhus.lokalavisen.dk/lang-ventetid- for-skimmelramt-solbjerg-familie/ 20100618/artikler/706229866

aarhus.lokalavisen.dk/rygtet-gaar,- men-jeg-har-ikke-sat-ild-til-mit- hus-/Lokale-nyheder/20120427/ artikler/704259952/1449

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arkiveret kopi
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 12:58

Wayback machine har en arkiveret kopi:

 

web.archive.org/web/20121104062048/ http://www.skimmel-svamp.dk/

 

Om der mangler nogle efterfølgende opdateringer o.l. kan jeg dog ikke sige - det er trods alt nogle år siden at det blev arkiveret.


=)
Morten

 

-

????

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 23:08

Tusind tak Morten!

Og jeg anede slet ikke at sådan en søgemaskine eksisterede? Men så ved man det nu!

Det kunne godt se ud som om at der mangler de sidste opdateringer - men kan da se at hun skriver, at alle sigtelser blev frafaldet og hun fik grønt lys til at rive huset ned pga. branden, som forsikringen i øvrigt dækkede. Men hvordan sagen helt slutter ift. skimmelsvampen kan jeg desværre ikke se.

Men det ser ud som om at det lykkedes hende at få et nyt hus :-)

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider