Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bar/diskotek i København?
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 22:50

Jeg er på udebane nu.

 

Min veninde og jeg vil gerne en hyggelig tur i byen i København. Men hvor skal vi tage hen?

 

Vi er 26 og 31 år gamle og vi gider IKKE teenagefest.

 

En hyggelig bar/lille diskotek med ikke-alt-for-dyre drinks og en hyggelig stemning hvor vi kan drikke os lidt små fulde, danse lidt og hygge-snakke, samt evt møde nogle andre mennesker.

 

Har i nogle ideer?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 FantastiskeFantacy
Forfatter: 
Dato:  20-05-2015 07:15

Jeg er glad for Mermaid bar (Y) Det ligger lige overfor Heidis og Guldhornene. Ellers de lidt mindre barer der ligger på sidegaderne til både Gothersgade og Vestergade.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-05-2015 18:32

Jeg elsker Bæst, nok det hyggeligste og bedste sted jeg har været! Det er en drinks bar med dans og musik.

Har aldrig fået bedre cocktails i København, virkelig! De er ikke mega dyre men altså heller ikke de billigste. Til gengæld er det mega spændende og lækre drinks, de får nyt drinks kort hele tiden så man får ikke bare de gamle kendte, men en masse specielle og rigtig gode drinks.

 

Ellers er der Out of Juice inde på Nørreport.. Den er knap så dyr :)

 

Jeg fik for nyligt anbefalet Frankies Pony (eller noget i den stil??), det skulle være ekstremt billigt! Hvilket det var! Til gengæld kunne vi ikke være der i mere end 20 sekunder, da der var så tilrøget at man ikke kunne få vejret og det sved i øjnene (på trods af at rygerummet var ovenpå... Der var røget over alt!).

Og så var det lidt trælse typer der var der, synes jeg. Ikke et sted man kan sidde og hygge, men efter sigende et af de billigste steder man kan få drinks.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 11:13

Hey Sandra!

 

Francis Pony er et godt bud. Der er indtil kl. 23/24 to drinks for 60,- og de laver gode drinks. Efterfølgende er der så en drink for 60,- (hvilket må siges stadig at være billigt)

 

Der er rygekabine nedenunder, men jeg synes ikke der er tilrøget derinde. Der er ofte mange mennesker men jeg synes da bestemt at det er til at sidde og snakke med hinanden derinde :)

 

Ellers ligger der også en del billige barer i Gothersgade (Alpehytten, Kostbar, Minibar osv)

 

God fornøjelse :)


Mvh Mie

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider