Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Malmø?
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 15:25

Vi skal på en lille weekendtur til Malmø. Så tænkte jeg om nogen herinde har nogle gode tips til ting vi kan opleve eller spisesteder (læs: gerne sushi) der kan anbefales (eller ikke anbefales!).

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 15:38

Kulinarisk: Ej, ikke sushi, når du er i Sverige. Der skal man simpelthen ha' korv med mos och räksallad. Du spiser jo heller ikke bøf med bløde løg og brun SOVS i Italien, vel?

 

Nej, jeg ved ikke hvor man spiser i Malmø. Eller hvad man kan opleve. Efter jeg flyttede til SdrJylland kommer jeg ikke så tit i Sverige.

Jeg ville nok mere købe ind i diverse supermarkeder.


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 15:41

Praxis: Jeg spiser sushi uanset hvor i verden jeg er Sidst jeg var i Paris fik jeg sushi tre gange.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved ikke,
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 15:46

hvad man kan i Malmø, men så lige kommentaren omkring sushi i Paris - det var det HELT rigtige at gøre! Der er sindsygt meget god sushi i Paris og opland Vi er nu flyttet til ingenmandsland i Tyskland, og her er det ikke til at opstøve - åååh, vi savner fredagssushi...

 

God tur til Sverige!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 16:04

Ej, Caroline?? Vil du virkelig gå glip af et blødt, lidt sødt pølsebrød (Al brød i Sverige er tilsat sirup) flækket, smurt med ketchup og mild sennep. Tre store skefulde kartoffelmos og toppet af med rejesalat??????? Jeg har smagt det........ Og det kan nu krydses af som een af 50 spiser, man skal ha' prøvet fra Norden, hvis man er et dannet menneske Jeg har krydset 23 retter af

 

Jeg mener at huske at de har et ret flot museum i Malmø. Jeg har set det originale MonaLisa-maleri, derinde, da det var lånt ud fra Louvre.


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 16:10

HA HA HA tak for opbakningen Sine

 

Praxis ved godt det her lyder utroværdigt men det er ganske sandt. Der står en svensker i mit køkken og har lige spurgt om han kan lave det, og han sagde han bare kulle have en opkrift. Så tænker der er ingen grund til at betale dyre domme for denne delikatesse som jeg er lidt skeptisk overfor i Sverige

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider