Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Facebook fra div. phones?
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 04:44

For 10 år siden sendte jeg gerne 400 sms om dagen. Idag sender jeg ca. 4 sms om ugen, og ligger inde med en "gammel" klaptelefon. Så når det kommer til at bruge nettet fra sin fon, er jeg komplet uvidende.

Jeg har en gruppe med 17.000+ medlemmer, og til det har jeg desværre brug for et par hjælpende hænder. Problemet her er, at flere af mine hjælpeadmins bruger deres phones, og derfor er der flere ting de ikke kan, sådan smide medlemmer ud og sende privat beskeder til folk, trods indstillingerne er til at folk kan modtage fra alle.

Første er et træls problem når der ved uheld lukkes en spammer/scammer ind, men sidstnævnte er særligt et problem, da der (desværre) skal gives rigtig mange advarsler. Jeg har skrevet i reglerne at ved regelbrud gives advarsel pr. PB hvis indstillingerne tillader det, og hvis ikke, så offentligt.

Er det noget I har haft problemer med, jer der bruger div. phones (er ikke sikker på hvilken hun har)? Og er der noget man kan gøre for at ændre det?


Mvh. Lykke


*Gemstone Walking Horses*


***TWH åring søger part***

Groundwork, mental stimulering, shows mm...


Med FB grupperne:
Horse Behavior & Groundwork, Equine Color Genetics og Træf hestefolk imellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 07:51

På div. smartphones og I-dimser og tablets, er der både en Facebook app og en alm. browser.

Når man går på Facebook via sin app, er der en masse ting man ikke kan gøre, som hvis man bare logger ind via sin computer.

Men åbner man sin browser på telefonen/dimsen, (min smartphone bruger fx Chrome), og logger på Facebook, kommer man ind på præcis den samme Facebook, som via computeren - og kan dermed alle de samme ting, inkl. at sende private beskeder, uden at have installeret Messenger, som skal bruges, hvis man vil sende private beskeder i app'en.
Der skal dog scrolles en del, hvilket får mange til bare at bruge app'en i stedet for, da den har tilpasset Facebook til ens skærm.

Alternativt kan du vælge at foretrække hjælpeadmins, som kan tilgå Facebook via computer, for at kunne opfylde hjælpeadmin-funktionen.


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider