Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rideudstyr i Jordan
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 02:38

Hej alle HNér..
Jeg står og skal til Amman i Jordan til sommer. Er der nogen der ved, om der findes steder hvor der forhandles rideudstyr dernede?
Jeg tænker, såfremt de findes, at udvalget vil være noget anderledes end her i DK.

 

Mvh. Lotte



Never drive faster, then your angel can fly...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideudstyr i Amman
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 14:37

Hej

Jeg er selv lige kommet hjem efter 6 måneder i Amman.

Der er rideudstyres forretninger. Udvalget er cirka det samme som i ens lokal rideudstyr her i DK. Men man skal dog ikke tro at man kan gøre det store kup dernede. Ridesport er i langt højere grad en luxus sport end her hjemme. Det er de rige og smukke der køre det løb i stor grad.

Men hvis du få tid og penge synes jeg da du skal tage ud og kigge på Arabia Horse Club på Airport road. Det er dog dyrt at få lov at ride skal det lige sige. Min kammerat vil have arranget noget for mig derude så jeg kunne få tilfreds stillet min hestenitis. Jeg satte dog hælene i da jeg fik afvide at en time kostet 100 JD, det er lidt over 800 DKK. Men det er gratis at kigge

Håber du få en super tur. Jordan har det med at kravle under skindet på en.... Jeg savner det nu meget og glæder mig til at der bliver penge til at tage ned og besøge vennerne

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ferie...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 00:58

Jeg har allerede tabt mit hjerte til Libanon
Min datter skal bo dernede i et år, i forbindelse med sit studie på Uni. Til sommer skal hun så forloves og festen skal holdes dernede. Jeg tænkte bare, jeg ville se markedet an, især hvis der var noget lidt mere specielt end herhjemme ...



Never drive faster, then your angel can fly...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider