Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Film hjælp??
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:29

Jeg så for en del år siden en film:

Plottet: 4 maskerede bankrøvere, der oxo er windsurfere. De infiltreres af en ung betjent. Lederen og betjenten bliver ret gode venner, og da de skal anholdes til sidst, lader betjenten lederen tage en sidste tur på surfbrædtet. Jeg mener at huske noget med et selvmord??

 

Jeg var sikker på at det var Patrick Swayze og Johnny Depp, men kan ikke finde ud af det på IMDb.

 

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig i den rigtig retning


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:31

Point break?


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 helt klart
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:38

Helt klart "Point Break"

 

Jeg er faktisk også på jagt efter en filmtitel. Den er nok sværere - men tag udfordringen op.

 

Dansk film, Kirsten Lehfeldt har en hovedrolle. Hendes rolles mand er psykiater og rødvins-dranker og hun selv har kun et mål i livet: At få sit hjem udstillet i "Bo Bedre"

 

Hvad var det lige den hed?


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:41

Tid til forandring?


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:48

Anja: Bingo Tak


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider