Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Det er jul, det er jul, lad os ride rundt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 21:34
Indsat fra nyheden Det er jul, det er jul, lad os ride rundt i ring!:

Er du i julestemning? Det er vi her på Heste-Nettet, og vi kan slet ikke få nok, så selv om julehesten gør et godt stykke arbejde ved at gemme sig hver dag, så MÅ vi altså have mere! Vi vil have juleportrætter af jer læsere! Vi vil vide hvem I er, hvad I ønsker jer til jul, hvordan I pynter op i stalden, om I deltager i juleoptog og alt andet, der er julet!

 

Så har du lyst til at være med i et lille juleportræt, hvor vi skriver om netop dig, så send en mail til nyheder@heste-nettet.dk. Du må meget gerne sende et billede med af dig selv og den hest, du rider på. Hvis billedet er lidt julet, er der måske mulighed for, at netop du og din hest bliver fremhævet i et større interview, hvis du har lyst.

 

Billede

Foto: JP-Photo.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vi vil så gerne høre fra jer!
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 21:39

Vær med i vores lille serie af juleportrætter. Vi vil så gerne vide, hvordan I juler med jeres heste :)

 

Skriv til os på nyheder@heste-nettet.dk eller via kontaktcentret (vælg Nyheds- og fagredaktion).

 

Mvh Jean

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jul og det der følger
Forfatter: 
Dato:  06-12-2014 07:13

 

I gamle dage red vi rundt om juletræet i rideklubben i nisse tøj og kørte med kane, der var naturligvis ALTID hvid jul i "gamle dage"!

 

Før den tid havde jeg faktisk shetlandsponyen med rundt om juletræet i stuen, juleaften, da vi ellers ikke kunne 'når rundt om træet'. Har faktisk et avis udklip ét eller andet sted. Det var i '70'serne.

 

Manden i mit liv, mener så ikke, at vi skal have pony med rundt om træet. Vi kan stadigvæk ikke nå rundt!

 

Nu, er jeg ked af at indrømme, at der udelukkende bliver til julepynt i stalden, med plastickugler, kravlenisser osv. osv. Gran på døren og en ekstra gulerod.

Julegaven er god og kærlig pleje hele året og ikke kun i Dec.

 

Bortset fra en ny stald, så tror jeg nemlig ikke de ønsker sig noget. Dog ønsker førehoppen sig en rød glimmer grime, syntes jeg hun har sagt.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider