Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Frisure jeg selv kan sætte?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2014 01:22

Hej folkens :) Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg skal nemlig til julefrokost i weekenden og kunne godt tænke mig at få nogle inputs til hvilke frisurer jeg kan sætte (som jeg selv kan sætte), som passer til mit ansigt? - Vil helst ikke have at mit ansigt kommer til at se for stort ud... :p

 

Håber I kan hjælpe, her kommer der lige lidt billeder af mig og den kjole jeg regner med at tage på. Hvis det ikke bliver den her, bliver det en knælang lyseblå cocktail kjole :) - billedet er ikke det bedste, men havde ikke lige andre :p

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-12-2014 12:02

Krøl/bløg dit hår - se ud til at du har en god længde på manken, og der er da ikke noget smukkere end langt, krøllet/bølget hår! :)


Med venlig hilsen

Christina Holst

 

- Ayo & Unieke -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opsætning
Forfatter: 
Dato:  04-12-2014 12:09

 

 

Denne opsætning kræver faktisk ikke de store opstætningsfærdigheder. Har selv lavet den et par gange - jeg synes den er super elegant. Man kan faktisk også bruge den i hverdagen, hvor man slutter den af med en hestehale i stedet for en knold.

www.youtube.com/watch?v=9hXYhE_vQGw

 

 

 

\\ Pernille

2
0
Svar på denne tråd
 
 en knold
Forfatter: 
Dato:  04-12-2014 13:50

jeg ville sætte en knold, ala, dem dressurryttere med langt hår rider med, men "oppe på hovedet" hvis du forstår :)

 

og så gøre noget ud af make-up og negle :)


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
1
Svar på denne tråd
 
 Krøller
Forfatter: 
Dato:  04-12-2014 17:30

Jeg har nogenlunde samme hovedform som dig(hjerteformet). Så jeg kender godt det der med at hovedet kommet til at se stort ud, når man sætter det op!

 

Jeg ville personligt vælge at krølle hele molevitten med et krøllejern Det synes jeg selv er smadder flot!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu ved jeg godt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 22:35

at det sikkert lyder mærkeligt, men jeg ejer ikke et krøllejern, så alle frisurer der ikke kræver et krøllejern er at foretrække :)


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider