Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Uploade video til hestenettet?
Forfatter: 
Dato:  23-11-2014 11:39

Jeg lavede et indlæg her på HN igår, hvor jeg ville lægge et par videoer ind, men det forekommer mig nærmest umuigt at uploade videoerne?

Jeg kan hverken uploade videoerne direkte fra telefonen eler via fx facebook (sidstnævnte kan heller ikke lade sig gøre fra en bærbar). Når man klikker på "upload" (på mobilen) kan jeg gå ind og vælge videoen og når det er gjort, kommer man tilbage til "vælg upload-siden" og så sker der ligesom ikke mere.

På bærbaren kan jeg heller ikke uploade fra facebook (hvor jeg har lagt videoen ind) da der gennem dette link åbner et lille tomt vindue (vistnok noget log-in måske) og så sker der igen ikke mere.

 

Jeg kan ikke finde ud af at gemme videoen fra facebook til computeren (således at jeg kan uploade til HN fra bærbar) og jeg kan heller ikke få videoerne fra telefonen direkte ind på bærbaren (min telefon er vist generelt slidt op og er ovenikøbet gået død her til morgen og vil ikke lade. Suk! ).

Mig og elektronik er en dårlig kombi -det er jeg bevidst om! Men måske er der andre der har prøvet det der med ikke at kunne uploade videoer til HN?

 


Næsten ny Wintec Pro med garanti og ekstra kopjern -NEDSAT til 3800 kr!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=56&i=3459&t=3459

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider