Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Finde Part shetlands pony
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 20:17

Jeg er en Pige på 11 år de rhar gået til ridning i 3 år og stadig gør det jeg prøver at finde en part på en shetlands pony hvor jeg kan hygge og passe den (ikke ride) men jeg kan ikke sådan rigtig finde ud af hvordan jeg finder en på amager så jeg håbede at i ville hjælpe? ?????

2
0
Svar på denne tråd
 
 ØV da også
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 09:27

hvorfor bor der aldrig lige sådan en gæv pige som dig, i vores nabolag. .

 

Min store pige er også mest til 'træning fra jorden' med sin shetlænder så i kunne sikkert have rigtig meget sjov, med pony-dyrene.

 

Held og lykke med at finde en. Måske du skal ud irl. og forhører dig i området, hvor du bor eller hvor du kan komme rundt til på cykel / bus.

 

I mine unge dage gik jeg på landbrugsskole i Høng og min pony stod i Odense... Vi var nogle på skolen som "spottede" en sød lille pinto vallak et sted i nabolaget, som vi fik lov til at komme og hygge om.

Så ser du en sød pony et sted så prøv at ringe på og spørg om du må lærer den at kende. Det værste der kan ske er at du får nej.

 

Når du får en aftale, så skal du dog nok overveje, om du skal gøre det samme, som denne tyske pige....

ekstrabladet.dk/vrangen/ article4001337.ece

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 02:59

Enig med Shagya. Det er en skam du bor i den anden ende af landet, for vores shetlænder ville elske en pige som dig, der havde lyst til at bruge tid med hende.

Kunne være man skulle søge part på hende, da du næsten ikke kan være den eneste i landet der søger en ven at hygge om.

Håber du finder hvad du søger.
Har du prøvet at annoncere for det? Der er masser af steder at gøre det, hvor det intet koster, fx på Facebook.
Der er gruppen: Part på hest og pony søges og tilbydes

Det kræver dog nok at du får en af dine forældre, eller en bekendt til at hjælpe dig, da der vidst er en minimumsgrænse for profil oprettelse på Facebook.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ja sådan en pige kunne vi også bruge
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 19:58

... så mit råd er, hiv forældrene med til Jylland .

 

-men det er næppe realistisk, så som en anden siger, op på cyklen og afsted med dig, det er klart den bedste måde at gøre det på. Så viser du, at du kan handle/gøre noget for sagen og de får en mulighed for at møde dig.


 

 

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

 

Opdræt af mikroheste.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider