Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Danmarks nationalret?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 15:15

Dan Jørgensen vil gerne have en "mad-kanon" op at stå, og det skal angiveligt ende med kåringen af en dansk nationalret.

 

Nu har jeg hele dagen hørt på vores lokalradio, som har gjort et pænt stort nummer ud af sagen, og folk har kunnet ringe ind, skrive på Facebook osv.

 

Jeg ku' da godt tænke mig at vide: hvad synes DU skal være Danmarks nationalret?

 

Selv hælder jeg nok mest til kamsteg med sprød svær, hvide og brunede kartofler og rødkål, men der er nu også noget særlig dansk over frikadeller med brun sovs, hakkebøf med bløde løg og stegt flæsk med persillesovs...

 

Lad os lave en lille HN-meningsmåling :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 Stegt flæsk
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 15:20

med kartofler og persillesovs...

Eller flæskesteg med katofler og brun sovs...

 


/Tina

 

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er han ikke minister?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 16:25

 

Har han ikke et arbejde han skulle passe?

 

9
2
Svar på denne tråd
 
 Svin i en eller anden form
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 17:41

Jeg hælder også mest til kamsteg med brunede/hvide kartofler, brun sovs og rødkål. Alternativerne er frikadeller eller stegt flæsk.

 

Og jeg kan også se på FB at det er de 3 retter der langt hen af vejen bliver nævnt igen og igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 17:43

Jeg bliver bare mega sulten...


Sælges:

DV plage/føl, både hopper og hingste. Efter Laurino, Boney M, Sunny Boy og Zack... se præs.

8
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, det MÅ
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 17:46

da være koldskål


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd
 
 Mad.......
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 18:27

Hvis det er det man bedst kan lide, stemmer jeg på stegt flæsk med kartofler og persillesovs, eller flæskesteg

 

Umiddelbart vil jeg tro at det er frikadeller, der vinder

 

Desserten må uden tvivl være rødgrød med fløde

 


2
0
Svar på denne tråd
 
 Nationalret
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 20:02

Tænk, jeg synes at stegt flæsk med persillesovs er vederstyggeligt... Og ja, jeg har prøvet det mange gange, lavet af forskellige (dygtige) mennesker/kokke.

 

Så hvis det endeligt er, så vil mit valg nok falde på frikadeller eller flæskesteg. Eller måske rødspætter. :-)

 

Eller spaghetti med kødsovs fordi det er det der spises mest! Og det er jo alligevel ikke helt ligesom den italienske ret som det vel efterligner (går jeg ud fra), men mere en fordansket version.


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 20:08

Jeg forstår altså ikke, at så mange meningsmålinger fra i dag siger stegt flæsk med persillesovs. Der er jo stort set ikke nogen, der spiser det mere?

Der er enkelte restauranter der fører det, men i min erfaring er det noget der stort set aldrig laves mere. Måske af og til hos bedsteforældrene.

 

Så der synes jeg frikadeller er langt mere relevant, det laver alle aldersgrupper og de fleste elsker det.

 

Eller den klassiske flæskesteg med kartofler og brun sovs + rødløg.

Det er måske ikke så meget hverdagsmad længere, men den bruges til højtider og det er traditionsrigt.

Der er ikke noget særligt over stegt flæsk, det bruges ikke på bestemte højtider eller noget.

 

Så ja, frikadeller og flæskesteg + tilbehør er mine bud.

 

Andre lidt sjove ting kunne være rødspætter, eller risengrød! Koldskål er også klassisk dansk.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
7
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 20:43

 

 

Bacon

Billede

 


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

4
0
Svar på denne tråd
 
 Mmmmm....bacon :P
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 21:09

Hmmm...hjemmelavet leverpostej med bacon og champingnon på frisk kernerugbrød - simpelthen et hit

 

Jeg hælder klart til frikadeller (hvis ikke leverpostejen ovenfor), som kan laves på så mange forskellige måder. Om det så er med svin, okse/kalv, kylling eller fisk - det hele er så lækkert. Jeg laver nærmest aldrig de samme frikadeller, da der er så store muligheder - også mht. tilbehør. Jeg kender ingen, som der ikke kan lide frikadeller af den ene eller anden slags

 

Stegt flæsk med persillesovs er godt, men jeg spiser det max en gang om året, så ville ikke ligefrem kåre det som nationalretten, og forskelligt svinesteg (adr til flæskesteg ) er jeg slet ikke glad for. Medister kunne også være en mulighed, men jeg har på fornemmelsen, at denne ret også er døene.

 

 

....

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 21:38

Jeg vil så bestem ikke mene at stegt flæsk med persillesovs er en uddøende ret. Måske inde i KBH? Men her hvor jeg bor (Ganløse, Nordsjælland) der har alle de omkringliggende kroer jeg kender til en fast dag om ugen med stegt flæsk og persillesovs. Man skal være heldig for at få et bord hvis man ikke har bestilt i forvejen.

 

Om det skal være vores nationelret, det vil jeg så ikke gøre mig klog på, for i bund og grund er jeg ret ligeglad


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

4
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 21:42

Stegt flæsk og persille sovs

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 22:03

Virkelig? Nå hvor sjovt :P

Jeg har altså kun boet i København i 3 år. Jeg er født og opvokset på Fyn, og der tror jeg jeg har fået stegt flæsk to gange i hele mit liv. Begge gange til noget bedsteforældre halløj.

Har aldrig stødt på det andre steder, og synes ikke det er noget folk sådan nævner. Men måske er det bare tilfældigt :)

 

Der er faktisk Pilekroen jeg kører forbi hver morgen, som har stægt flæsk og persillesovs ad libitum. Men ved ikke hvor besøgt den er, eller hvem der kommer der.

 

Som sagt er det jo bare min erfaring, jeg synes man ser frikadeller langt mere end det andet.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 22:21

Jeg kendte en der var fra Fyn og hun havde også er "manglende" forhold til stegt flæsk med persillesovs. Måske det ikke er særligt Fynsk...


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 22:31

Ærlig talt, det ville ikke undre mig.

Vi har vidst vores eget lille samfund, og vores egen idé om verden.. :P

Ingen tvivl om at brånsvi'r bør være nationalkagen ihvertfald


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 jammen vi fynboer....
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 23:02

vi fynboer er mere til rygeost og brunsviger

 

men jeg tror altså at der er flere end man lige tror som spiser stegt flæsk. Har hørt flere steder hvor kroer har fulde huse hver gang de har har denne ret på menuen. Og det er selvom at det foregår hver uge. Og det er steder rundt om i dk.

 

personligt er jeg til frikadeller, gerne med persillesovs og nye kartoftler



2
0
Svar på denne tråd
 
 Stegt flæsk
Forfatter: 
Dato:  11-09-2014 23:19

Elsker stegt flæsk og her laves det gerne (min 3 årige datters livret).. Min mand er kok og de har stegt flæsk på om onsdagen og sælger godt.. I morgen har han et stort selskab til stegt flæsk ;)


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria og guldhesten Fanta

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 05:10

Jeg har ingen holdning til Danmarks Nationalret må jeg indrømme

 

Men et lille kvæk til stegt flæsk har jeg I min familie får vi altså jævnligt stegt flæsk eller æbleflæsk, både i min mors og fars familie. Og vi bor alle på Vestengen, ikke langt fra København (eller, jeg bor i København, men det er sjældent mig der inviterer til gilde :-P ). Stegt flæsk er mums!

 


 

Hilsen Rikke

Uden Misty

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 det skal da
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 07:24

være gammelags grydstegt kyllingsteg med persille i rø... fløde i sovsen, hjemmmelavet agurksalat og grøn mormorsalat med fløde/eddikedressing.

 

Eller æggekage.


Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation

PT kun 1 ponyboks ledig, venteliste oprettes hvis nødvendigt.

 

Med venlig hilsen

Louise Kløcker

3
0
Svar på denne tråd
 
 Spild af skattekroner
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 08:12

Altså nogle gange burde de ministre da nærmest mental undersøges

 

Det er helt fint og sjovt at høre hvad folk skriver herinde, men det hører ingen steder at spilde omkring kr 700.000 skattekroner på sådan en fuldkommen ligegyldig konkurrence.

 

Mvh Anne

 

6
1
Svar på denne tråd
 
 National ret
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 08:19

Jeg stemmer altså på øllebrød - det er da så pære dansk, som det kan blive! Ikke mange andre lande har rugbrød, og øllebrød er bare mums!

 

Og så lige en mere til den der stegte flæsk:
Jeg er 24, kæresten er 28 og vi laver faktisk relativt ofte stegt flæsk med persillesovs til aftensmad! Mums..


They tell us everything's alright, and we just go along. How can we sleep at night, when something's clearly wrong?

2
0
Svar på denne tråd
 
 Lige endnu et pip
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 09:08

Det med den stegte flæsk - Jeg siger ikke, at den er uddød- jeg synes ikke, at det bliver en nationalret, fordi den serveres på kroerne. Den skal også forefindes i hjemmene (som nogle også fortæller her, at de gør), og der vil jeg stadig påstå, at frikadeller er mere populære og hyppigere serveret :) Jeg taler ikke ned til retten, for jeg synes selv, at stegt flæsk kan være lækkert engang om året. Men se, æbleflæsk (havde jeg helt glemt) - det er simpelthen lækkert :D Hvis stegt flæsk ikke er udbredt i hele landet, kan man vel næppe argumentere for, at det skal være en nationalret ;)

 

Og ja, "vi" fynboer (ved ikke, om jeg defineres som fynbo :P ) er nok bare mere til rygeost - men det er nok ikke så populært andre steder i DK.

 

 

....

2
3
Svar på denne tråd
 
 Trådstarter
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 09:53

Sif/ Jeg syntes du nævner de 3 der burde dele 1'te pladsen.



~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 
 smørrebrød
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 10:15

Nu du nævner Øllebrød og rugbrød, så er dansk smørrebrød da også en slags nationalret og jordbær med fløde (skal det være en hovedret mon ?)

2
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 10:25

Jeg mener steg eller stegt flæsk :)


- Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stegt flæsk med persillesovs
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 11:00

er i alle fald noget an spiser på tværs af egnsdele, frikadeller også (men har sverige ikke patent på "the swedish meatball").

 

Hvis jeg tænker unikt for Danmark, noget som man ikke ser i udlandet tænker jeg faktisk rugbrød med karrysild.

 

Billede

 



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 12:13

For mig er en nationalret noget som er ganske særligt for ens land - noget som har været spist i mange generationer og som de fleste har spist. Og selvfølgelig noget folk i andre lande vil forbinde med Danmark (som fx rødgrød med fløde ;) )

 

Jeg synes personligt at flæskesteg, hvide + brune kartofler, en tyk brun sovs og varm rødkål burde være Danmarks nationalret. I det fynske blev det i hvert fald spist på gårdene, også for mere end 80 år siden. Og ja, i min familie har de sidste mange generationer spist det til jul (som minimum).

 

Ellers er jeg selv stor fan af stegt flæsk med persillesovs - retten smager dog også udemærket med frikadeller, og nydes relativt ofte ;)

 

Jeg er 23 - og mener bestemt ikke, at stegt flæsk med persillesovs er ved at uddø :)


Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan godt være...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 13:05

... at jeg er underlig - men jeg har ALDRIG fået rødgrød med fløde :)

 

Vi har i min familie sat utallige portioner frugtgrød af enhver slags til livs - men aldrig rødgrød.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Den med
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 13:24

rødgrøden er jeg heller ikke sikker på. Min mormor lavede tit grød, da hun var mere mobil, men jeg er ret sikker på, at det altid var jordbærgrød. Jeg er selv begyndt at købe rødgrød i supermarkedet efter, at jeg er flyttet herop tæt på Flensborg, og de har tit færdiglavet Rote Grütze på tilbud - og jeg husker ikke, at jeg har fået grød med så mange blandede bær i før.

Jeg har i øvrigt aldrig spist grød (eller friske jordbær for den sags skyld) med fløde. Altid mælk.

 

Desuden er jeg enig i, at karrysild er noget, som jeg forbinder rigtigt meget med Danmark. Man kan købe sild af forskellig slags i de engelske og franske IKEA-butikker (de er jo som bekendt svenske), men ikke med karry.

 

Stegt flæsk kan jeg slet ikke få ned, men jeg ved godt, at det er en del af vores kulturarv, så på listen skal det da


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 13:31

Ja jeg kan altså ikke vælge imellem stegt flæsk m persillesovs, flæskesteg med brun sovs, rødkål og kartofler eller frikadeller med sovs og kartofler.

 

Jeg synes de alle 3 skulle være vores nationalretter.

 

Det er noget vrøvl at man ikke spiser stegt flæsk i kbh, vi har altid spist det jævnligt og det er der sikkert mange andre der gør.

 

Enig i at hvis det koster 700000 kr at afgøre vores nationalretter så er det for meget

 

 

Vh Charlotte


Heste lyver aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 15:40

Jeg kan da godt fornemme, at jeg er i undertal mht stegt flæsk!

Det var virkelig ikke for at træde nogen over tæerne eller sige det kun er noget gamle mennesker spiser. Jeg har IKKE fået det serverer andet end to gange i mit liv, det er noget jeg stort det aldrig har hverken det eller oplevet.

Derfor var mit indtryk simpelthen, at retten nærmest var uddød.

 

Rødgrød med fløde har jeg ofte fået hos min farmor, og æblegrød, æbleflæsk og øllebrød har jeg fået hos min mormor :)

Meget klassisk danske synes jeg!

 

Vil faktisk også sige at smørrebrød er et godt bud. Det er virkelig unikt for vores land.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dansk og dansk
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 16:29

Langt de fleste ting, som nævnes her, spises i en eller anden form i et eller flere af vores nabolande - steg og kartofler spiser man også meget i Tyskland (også helt nede sydpå). Også med svær. Og ja, frikadellerne er vel mere svenske - selvom de er mindre. Fiskefrikadellerne her i Slesvig-Holsten, hvor jeg bor, er fantastiske - men kulturen er jo også lidt dansk her

 

Koldskål, det er sgu dansk

www.denstoredanske.dk/Mad_og_bolig/ Gastronomi/Mejerivarer/ koldsk%C3%A5l

 

Det er smørrebrød også, så vidt jeg ved. Hvad med stjerneskud?


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Valgflæsk
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 21:06

Jeg er enig med dig, Sine(Aslan): det skal være noget ret unikt dansk for at det virkeligt kan batte. Skal det være det mest populære kunne det jo ligeså godt være pizza!

 

Smørrebrød er et godt bud, især dyrlægens natmad, ditto stjerneskud.

 

Stegt flæsk med persillesovs er også meget dansk og nok en del mere udbredt i dagens Danmark end øllebrød - selvom jeg personligt foretrækker det sidste, da jeg generelt ikke spiser svinekød - og det er også en anelse mere festligt end en klæbrig, brun grød af gammelt brød

 

Man kan så diskutere om det er pengene værd at finde en nationalret, men det har da fået selv sofadebattørerne op af den magelige

 


Med forbehold for selvmodsigelse, irrationalitet og åbenlys dobbeltmoral.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stegt Flæsk!
Forfatter: 
Dato:  13-09-2014 12:30

 

Stegt flæsk må så afjort være Danmarks nationalret!

 

Det mener jeg, at den er, fordi den er den ældste af de nævnte retter (den figurerer i madplaner fra slutningen af 1700-tallet!), hvorimod frikadeller først kom til efter hakkemaskinens indførsel og kamstegen først rigtig blev udbredt efter ovnen blev opfundet. Samtidig spiser de jo også noget, der minder om frikadeller i Sverige (kødboller).

Desuden er stegt flæsk med persillesovs også rigtig mange menneskers livret.


Da jeg var mentor for en tysker, valgte jeg i al fald at servere stegt flæsk og persillesovs for hende, for det var i mine øjne, den bedste og mest danske ret! :) Hun havde da heller ikke smagt noget lignende.

 

... hm... nu tror jeg sørme, at jeg skal have stegt flæsk og persillesovs til aften! ;D

 

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nationalret
Forfatter: 
Dato:  13-09-2014 13:53

En ting der undrer mig lidt er at det skal koste 700.000 kroner at finde nationalretten. Det kræver da max. to dages arbejde at sætte en Internet-afstemning op og tælle resultaterne. Hvorfor skal der en hel masse kokke til? Skulle nationalretten ikke være den ret som flest almindelige danskere kender og selv laver i deres eget køkken med simple ingredienser??

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-09-2014 14:50

Hvad med risengrød egentlig? Eller har man måske også det i Tyskland (kunne jeg godt forestille mig)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  13-09-2014 16:20

Hvis man tager de rigtigt gamle retter, synes jeg de her ville være gode bud.

 

1: Stegt flæsk m persillesovs og kartofler.

 

2: Flæskesteg m kartofler, brun sauce brunede kartofler og rødkål.

 

Hvis det skal være noget typisk Dansk som spises oftere ville mit bud være hotdogs m røde pølser ristet løg og det hele :)


<p style="text-align: center;"><span style="font-family: courier new;"><span style="font-size: small;"><span style="color: #ff0000;"><strong>Damgaard</strong></span></span></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: x-small;"><span style="font-family: courier new;"><span style="color: #ff0000;">med den firbenede skygge</span></span></span></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: small;"><em><span style="font-family: comic sans ms;"><span style="color: #0000cd;">Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle</span></span></em></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: small;"><em><span style="font-family: comic sans ms;"><span style="color: #0000cd;">og</span></span></em></span> <span style="font-size: x-small;"><em><span style="font-family: comic sans ms;"><span style="color: #0000cd;"><span style="font-size: small;">huskattene Diego og Sally</span></span></span></em></span></p>
0
0
Svar på denne tråd
 
 nationalret og politik
Forfatter: 
Dato:  13-09-2014 19:37
Ja, nu får jeg sikkert høvl.... but so be it...!

Men jeg synes hellere Dan og de andre skulle bruge deres tid (og vores penge)... på RIGTIG politik istedet for det her pjat.

Fx kunne han bruge sin tid på at forbedre forholdene for alle de grise som danskerne tydeligvis (ifølge denne undersøgelse) mæsker sig i.


"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

4
0
Svar på denne tråd
 
 min mening
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 18:17

Åh den er svær:-)

Æggekage, gammeldaws oksesteg eller gammeldaws kyllingesteg :-)

 

Af dessert må det så klart være rødgrød med fløde:-)

 

Jeg tror, både egn og alder spiller meget ind, når det drejer sig om mest spiste/yndlingsret.

Af samme grund ville jeg ikke nævne frikadeller, for bare i min omgangskreds bliver de lavet på x antal forskellige måder, det samme gælder millionbøf.

Blev helt sulten, så nu vil jeg lave kartoffelsuppe:-)

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider