Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fartbøder
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 13:49

Jeg står i den situation at jeg er blevet blitzet af en fotovogn, man måtte køre 60 km/t, og jeg kørte mellem 70 oh 75 km/t er jeg ret sikker på, dog er bilen jeg kørte i en lidt ældre bil, og der kan være lidt usikkerhed mht. speedometeret i bilen.

Nogen der har erfaringer med hvornår, sådanne dukker op i postkassen?

- Jeg er studerende og har hørt noget med at man kan få sin bøde nedsat hvis man har en indkomst der er mindre end ca. 150.000 kr før skat, er det rigtigt?

1
3
Svar på denne tråd
 
 Der trækkes...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 13:56

... vist 3 km/t fra, ved det de måler - men med 70-75 km/t hvor du må køre 60, kan du forvente en bøde på 1000 kr.

 

Først får du et brev med et dårligt billede hvor du enten kan vedkende dig at det ER dig, eller skrive hvem det er der har kørt bilen - og så kommer indbetalingskortet bagefter.

 

Og ja - der er noget med at man får nedsat bøden hvis indkomsten er lav - hvor meget ved jeg ikke.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 13:56

jeg ved ikke hvor lang tid der går før bøden dukker op, for jeg har aldrig fået en bøde selv

 

Men man får vist nok "rabat" som studerende.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøder...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 14:12

De plejer at dukke op indenfor 14 dage, hvis du får den - det er sikkert rigtigt med nedsættelse pga indkomst - men uanset hvad kan du altid på lov at afdrage beløbet og der ryger ingen renter på..


 

Mvh

Line