Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sagde ingen rytter nogensinde...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 23:24

Ej hvor er det skønt at det regner når jeg skal trække heste ind fra fald... Sagde ingen rytter nogensinde.

 

Åh hvor jeg dog virkelig håber at ridehuset er fyldt med barriereryttere når jeg skal ride... Sagde ingen rytter nogensinde.

 

Bare der kommer en masse heste med usædvanligt svære navne at udtale...sagde ingen stævnespeaker nogensinde.

 

kryds lige fingrer for at det bliver tvillinger... Sagde ingen avler nogensinde.

 

kom selv med flere....

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

9
4
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 09:54

Ad, hvor her lugter af hest, sagde ingen rytter nogensinde

 

Jeg må hellere tage staldtøj på, selvom jeg bare lige hurtig skal ud i stalden, sagde ingen rytter nogensinde

 

Gud, hvor har jeg mange penge og hvad skal jeg dog bruge dem til, sagde ingen hesteejer nogensinde


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

8
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 11:43

Er du ikke sød at blive stående på min fod, sagde ingen rytter nogensinde.

 

Hvor er det skønt du ignoerer alle mine signaler og bare løber rundt i longen, sagde ingen rytter nogensinde.

 


Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

5
0
Svar på denne tråd
 
 Ttrada
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 12:08

Er godt nok lidt ude af træning, men...

 

I dag håber jeg at jeg skal bruge et par timer på at vende hvert eneste græsstrå på folden for at finde den sko min hest har tabt, sagde ingen rytter nogensinde


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

2
0
Svar på denne tråd
 
 Cfffggggg
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 12:36

"To mus sagde du, fedt - jeg giver dem til katten".... sagde ingen rytter nogensinde efter røntgenundersøgelse af sin hest....


Gå ud i verden min ven - jeg har sendt min engel i forvejen.

7
0
Svar på denne tråd
 
 sagde ingen nogensinde
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 13:29

"jeg glæder mig til imorgen tidlig hvor jeg skal op 3:30 for at fodre heste og lukke på fold inden jeg skal sidde på min pind på arbejdet 8:00" sagde ingen hesteejer med tidlig mødetid nogensinde...

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 14:11

Jeg elsker at blive smidt af hesten og brække to ribben, sagde ingen rytter nogensinde.

 

Jeg elsker, når min hest vælter min trillebør som er fyldt til randen med hestepærer som jeg møjesommeligt har gået og samlet op på folden, sagde ingen hesteejer nogensinde.

 

Jeg tager det helt roligt, når naboerne ringer og fortæller, at de lige har set mine heste løbe forbi på vejen fordi de må være brudt gennem hegnen, sagde ingen hesteejer nogensinde.

 

Lene



Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

2
0
Svar på denne tråd
 
 jaen hov sa
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 18:02

"Hvad siger du Hr sadelmager, ny sadel igen ... jamen fedt jeg har enden fuld af penge som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til"--- sagde ingen hesteejer nogen sinde.

 

Juhuuu min hest har rullet sig i en @!#$ i nat, som vi skal til stævne i dag" Sagde inden skimmel ejer nogensind

 


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr.

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sagde ingen nogensinde
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 18:27

Hvor er det dejligt at det er så koldt at vandrørene fryser, ...sagde ingen staldejer nogensinde.

 

Hvor er det dejligt med en våd sommer, så halmen ikke kan blive tør, sagde ingen staldejer nogensinde

 

Hvor er det skønt at unghingsten er så frisk og glad at den springer op og giver mig blå mærker på armene med sine forhove, sagde ingen hesteejer nogensinde

 

Det er den skønneste og bedste motion at slæbe mange spande vand til foldens badekar. Sagde ingen hesteejer nogensinde.

 

Det er en hyggelig aftensyssel at sy huller i mudrede beskidte dækkener, sagde ingen hesteejer nogensinde.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Det har jeg aldrig sagt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 18:46

Wow hvor er det idyllisk med et stykke eng uden dræn ved leddet - sagde ingen hesteejer nogen sinde.

 

Aaah forår! Det er bare så let lige at strigle ismulen, og feje staldgang bagefter - sagde ingen rytter nogensinde (eller schæferejer for den sags skyld).

 

Hvor er det bare hyggeligt at bilerne dytter af os - sagde ingen turrytter nogensinde

 

Min hest er helt normal og rolig når det blæser - sagde ingen rytter nogensinde

 

Ej hvor er det træls der er væltet et træ henover stien på min yndlinggalopstrækning. Håber den snart bliver fjernet - sagde ingen tosset skabsspringrytter nogensinde...

 


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 20:32

"ARJ! Jeg ELSKER forår og det ALT det nye græs!"
- Sagde ingen ejer af hest med overvægt eller EMS.

 

"Jeg synes det er SÅ rart, at folk fodrer mine heste med både brød og hvad de ellers har med sig!"

- Sagde formentlig ingen hesteejer nogensinde.

 


Bissen

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 neeeej...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 20:57

"Nej se den søde pony inde i haven" - sagden ingen shetlænderejer nogensinde

 

"Mhh sikke et skønt vejr, vil da ride en tur i skocen idag!" - sagde ingen shetlænderejer nogensinde

 


Sagde Maya

Med den talentfulde charmetrold, Vito

 

Undervisning, træning og inspiration..

http://www.vitosworld.dk/

 

 

 

Følg og på Facebook!

www.facebook.com/VtiosWorld

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hopper lige med...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 21:29

Fantastisk at den som 9-årig pludselig reagerer voldsomt under rytter pga brunst

-sagde ingen hoppeejer nogensinde...

 

 

Elsker bare at vente på konen når hun er i stalden i 5 timer hver dag

-sagde ingen husbond nogensinde...


 

Hilsen fra

 

Strit 77

 

Er naboens græsplæne begyndt at virke grønnere, så plej din egen!

 

-Så lidt som muligt og så meget som nødvendigt
4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider