Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er blevet snydt! :(
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 15:32

TÆNK det skulle ske for mig. Mig som er så forsigtig når jeg handler på nettet :(

 

Jeg skriver her i håb om, at nogen måske kender mine rettigheder eller om jeg kan få mine penge tilbage.

 

Sagen er som følger:

Jeg køber en ny computer. Den vil jeg selvfølgelig gerne have Microsoft Office på, da jeg er studerende.

Jeg kigger lidt rundt på nettet, og må sande at det koster 1000 kr de fleste steder, hvilket er ret dyrt.

Jeg kigger lidt på forskellige hjemmesider, fx El-giganten osv, og ender på på E-gear.dk som ser ud til at have Office pakken billigst. Den står til 700-noget.

Jeg TJEKKER at pakken er på dansk.

Derefter tjekker jeg Trust Pilot, hvor folk udelukkende skriver pæne ting.

Jeg ville være mistænkelig hvis pakken kostede 400 kr, men 700-noget kan jeg godt gå med til ikke er noget snyd eller andet.

 

Jeg køber den, og instruktionerne går ud på, at man IKKE må aktivere pakken online, det skal gøres ved at ringe til den der automatiske telefon hos Microsoft. Studser lidt over det men fint nok.

Pakken aktiveres fint og jeg bruger Office godt i nogle måneder uden problemer.

 

Desværre har min nye computer en ret stor defekt, så den ryger til reparation. Firmaet på lave en clean install og installere Windows på ny (læs: alt er slettet og det er som en ny computer).

 

Nu her i dag ville jeg så installere mine programmer igen, inkl. Office.

Da jeg forsøger at aktivere licensen over telefonen, siger den så at der er en fejl, og at den stiller mig videre til en medarbejder hos Microsoft.

Jeg forklarer ham ovenstående. Han spørger straks, hvor jeg har købt min licens.

Da han hører at den er fra E-gear.dk, ja så vidste han straks hvad problemet var.