Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Løberknæ
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 08:54

Jeg står desværre i den situation at jeg har fået et løberknæ , og må jo desværre holde en pause med løb.


Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har nogle gode råd til fremtiden, og hvad jeg kan gøre undervejs for at mindske smerten og hvad jeg kan gøre for at forebygge...


Det skal liges, at ligeså snart jeg ikke har ondt længere, får jeg lavet en ny løbeanalyse og køber et par sko ud fra denne.



Er den lykkelige ejer af den skønneste skimmel - barfodshest i Hit-aktiv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 09:04

begynde at bruge en knæstrop...

Den kan hjælpe med at aflaste knæet.






http://dphorses.dk


ÅRETS SPRINGHINGST DSP

2011


RM CAISER

SPH 194

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knæstrop
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 09:13

Hvad er det?


Er den lykkelige ejer af den skønneste skimmel - barfodshest i Hit-aktiv

0
0
Svar på denne tråd
 
 knæstrop
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 09:15





http://dphorses.dk


ÅRETS SPRINGHINGST DSP

2011


RM CAISER

SPH 194

0
0
Svar på denne tråd
 
 løberknæ
Forfatter: 
Dato:  15-09-2016 13:21

Faldt over denne tråd, da jeg selv har døjet med løberknæ, og jeg har derfor fundet nogle gode links, som jeg også tror, at andre kan få glæde af:-) Jeg har især været glad for denne video på youtube: www.youtube.com/watch?v=LDhKVtkfnsg. Øvelserne er rigtig gode, og jeg brugte dem en del. Hvis du leder efter noget på dansk, er der meget få gode links, da hovedparten af de danske artikler er overfladiske. En af de bedre artikler om løberknæ er bookanaut.com/dk/loeberknae/, da den har mange videoer. En anden god dansk video er: www.youtube.com/watch?v=nCm14LdHS1Q. Jeg håber at I kan få glæde af det:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 løbestil
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 11:51

Har du overvejet at skifte løbestil?

De fleste mennesker lander på hælen, og det belaster knæet meget.

 

Jeg har døjet med både knæ og skinneben indtil jeg skiftede til natural running/poserunning/forfodsløb/ barfodsløb. Kært barn har mange navne

 

Startede selv om ved hjælp af videoer på youtube bl.a. og i bare tæer (men det behøver man altså ikke) og har efterfølgende været på kursus og fået løbestilen fintunet

 


Mvh Rikke

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider