Bonette er en hest der kræver en mere rutineret rytter og det ikke mig, Bonette har god fremgang i skridt, hun har en middel trav, galoppen skal arbejdes med ? Bonette blev først tilredet som 11 årig, hun er hurtig til at lære. Bonette har haft lidt udfordringer med noget seperationsangst. Jeg sælger bonette fordi jeg selv gerne vil have en mere rolig Hest, Bonette vil muligvis kunne bruges til avl, men hun er ikke kåret?
Pris ide er 25.000 eller byd
Evt bytte med en tilredet pinto ?