Jeg har nu taget den beslutning at sælge min hest, da jeg ikke har interessen mere. Amanda er sød og rolig hoppe på 13 år og 168 høj, som ville være en god begynder hest. Jeg har selv brugt hende til spring og dressur.
Hun har aldrig været halt i de 4 år jeg har haft hende.
Hun er en smugle sensitiv, men når man først lære hende at kende så er hun utrolig nem at ride, og hun er den sødeste hest i hænder.
Hun er nem på tur. Hun kan finde på at stoppe hvis det er fremmede ting, men hun er stadig nem at håndtere.
Om sommeren på stubmarker, elsker hun at løbe med frie tøjler, og hun er meget nem at stoppe igen, så det er en ren fornøjelse.
Hun går med fire sko.
Udstyr medfølger i prisen.
Prisen kan forhandles ved den rette køber.
Der vil ikke være udlån eller afbetaling.
[Salg] Dejlig hest Amanda til salg
Tysk hestepas medfølger. Dette har ikke nogen betydning og man kan få lavet det dansk, hvis det har interesse.