Det har været en svær beslutning for mig at sætte min dejlige halfinger tilslag!! jeg har ikke redet på ham det sidste årstid, fordi jeg ikke har haft tid til ham pga videregående uddannelse. Derfor har jeg truffet denne beslutning om at sætte ham til salg.
Timo er en super dejlig hest med nogle lækrere gangarter, meget bløde og flydende.
Han stammer fra Holland, det er derfor at han hedder Aron i sit pas. Det var først da det blev et lovkrav med heste-pas at jeg fandt ud af at han hed Arno og ikke Timo, men nu har jeg haft ham i 6 år og han reagerer på begge navne.
primært har jeg brugt Timo til skovture og små hop over træ i det fri og turer på ride-lejr. Jeg har aldrig brugt ham til konkurrencer (men han er bestemt ikke talent løs!!)
Han kan horsemanship, men det er et stykke tid siden at det er blevet øvet.
Han er en hest som elsker at blive snakket og nusset med, han har en meget stor personlighed i forholdt til mange andre heste.
Jeg vil ikke mene at han kræver en erfaren rydder, man stadig en der har en lige smule forstand på heste.
så jeg håber jeg vil kunne finde en ny venlig ejere til ham