Chassé er en fantastisk sød pony, som har været min bedste ven igennem snart 5 år, og derfor er der med grædende hjerte hun sælges.
Chassé er super nem i al omgang, hun kan håndteres uden problemer både på fold, stald og under ridning.
Hun kan sagtens overlades til børn uden problemer.
Chassé egner sig til lidt af hvert, hun bliver til dagligt brugt til dressur hvor hun kan LA øvelser, dog er det højeste hun har startet LB med tidligere ejer.
I spring har jeg selv sprunget 110 cm på hende og 80 i bane, dette har dog ikke været trænet så meget i det sidste år da jeg ikke har haft faciliteterne til det. Chassé elsker at springe og hvis hendes springning bliver vedligeholdt, har hun en god teknik og masser af energi.
På tur er hun super dejlig, hun er en hest som kigger men hverken stejler eller bukker. hun kan ride på tur på sammen med andre og alene.
Jeg har desuden trænet hende fra jorden så hun er super god i longe, og kan et par tricks.
Chassé bar to personligheder afhængig af rytteren, hvis jeg rider på hende og vil have hende til at ride dressur bliver hun tændt og er følsom for signalerne, men hvis en begynder kommer på hende bliver hun helt rolig og forsigtig.
Jeg har undervist børn på hende som kunne ride rundt på hende selv i trav og galop. desuden har jeg haft en begynder oppe som kunne springe på hende.
Chassé går uden sko og skal sjældent have smed da hun selv slider sine hove (på trods af at hun har stærke hove).
Hun har aldrig fejlet noget.
Det er forskelligt om Chassé vil gå i trailer, men når hun kommer derop står hun står hun stiller under hele turen.
[Salg] Fantastisk lærepony
Passet med smed og har aldrig gået med sko
Passet med vaccine og årlig tandrens
Har chip og rødt pas