Han har de smukkeste øjne der går lige i hjertet på én. Et stort kærligt nussehoved som er god, mild og nem som dagen er lang :)
På staldgangen står han bom-stille og når man kommer i sadlen er der fremaddrift med det samme. Så er han opmærksom, villig og nysgerrig med en lille portion skepsis ind imellem. Men fortæller du ham at det er ok, så gør han alt han bliver bedt om.
Han er 9 år nu men ikke alderssvarende uddannet, da han hos forrige ejer ikke er blevet brugt så meget.
Han traver ikke, men vil helst grissepasse. Det er nemmest for ham for han er ikke helt sikker i sin balance endnu og mangler lidt muskler.
Han er en stor islænder, så der er et stort maskineri der skal i gang.
Han en kæmpe stor skridt - træder to hovlængder over i hvert skridt.
Han har en lækker tølt som vi øver så han kan blive helt sikker i den.
Stor galop med dejligt opspring.
Passen har jeg ikke prøvet sådan rigtigt, men den er ret stærk tror jeg.
Jeg glæder mig rigtig meget til vores fremtid sammen - min nullermand og jeg <3