Chili er en rigtig dejlig DV vallak med Godt sind.
Han har fantastiske gangarter og han er behagelig at sidde på.
Han har startet LB klasser i dressur men kan alle øvelser videre til LA men har bare ikke fået startet da tiden ikke lige er til det.
Han springer 80 -90 til stævner men til træning har vi sprunget baner på 100 og 110 .
Han er vandt til at ride i skoven både med andre og alene.
Chili elsker en tur på stranden og få en badetur både med og uden rytter.
Han har prøvet tærren 1 gang med fejlfri bane og udviste god potentiale til det.
Chili er bornholms mester i ringridning og mønstring i både 2015 og 2016
Han sælges udelukkende kun fordi jeg desværre ikke har tiden mere med en lille søn og opstart på job igen efter barsel.
Chili har grønt heste pas da hans forældre ikke er kåret.
Hvis man vil se lidt video i dressur og spring kan man skrive en mail til mig.
Så hvis du leder efter din nye bedste ven så er Chili et kig værd.
[Salg] Dejligste DV vallak
Grønt pas - pga forældre ikke er kåret
Forbeholder mig retten til at vælge mellem købere så jeg føler han komme rette sted hen da jeg ønsker der er kemi mellem hest og rytter
Medfølger sadel og hovedtøj.
Vi vinterdækken og overgangs dækken og hans grime
Han er forsikret i dansk heste forsikring for 60.000
Man kan vælge at køre den videre eller lave hans forsikring om hvis man vil have han forsikret for mere eller mindre