Da jeg til sommer skal i gang med studier, og dermed ikke har tid til at have hest længere, og heller ikke mulighed for at tage min baby med mig, ser jeg ingen anden udvej end at sælge hende.
Kaylie er en super sød og elskværdig hest, som pt går LA4 og LA5 på C plan, vi er i gang med at lære nye øvelser. Hun er meget lærenem. God kapacitet og drift på en springbane, også med kapacitet til meget mere.
Gangarter middel/over middel, især skridtten skal her fremhæves.
Var sidste år med til sydjysk mesterskab, og er kvalificeret til at deltage igen i år.
Kaylie er kåret i Dansk Varmblod med karakterene 6-6-7-7-6-6-7-7-7---7
Ridelighed: 7
Kapacitet: 7
Skridt: 7
Trav: 7
Galop: 7
I alt: 707.0
[Salg] Allround hest, med kapacitet til mere
Hjem før pris, hvis der er flere der er interesseret har jeg ret til at vælge mellem købere.
pris mellem 75,000-100,000