|
|
| Debatmøde om hestemishandling |
| Forfatter:  |
Gitte |
| Dato:  |
14-09-2004 11:07 |
|
Hejsa
Nu snakker vi så meget om hvad vi vil gøre ved vedkommende der står bag hestemishandlingerne der har fundet sted henover sommeren.
Derfor vil jeg opfordre Jer til at deltage i et debatmøde Fredag den 17 September, kl. 20.00 på Nr. Snede Kro. Der bliver oplæg fra Gunnar Sejer, Bording, der selv har mistet en hest på grund af mishandling, Christian Christensen, der hos politiet i Ikast sidder med efterforskningen af mishandlinger samt en repræsentant fra Hesteinternatet ved Bryrup.
Oplæg og debat skulle gerne munde ud i mulige løsninger for at få stoppet de frygtelige mishandlinger af heste rundt i tilsyneladende tilfældige indhegninger i et stort område.
Debat mødet er arrangeret af Karina Nielsen og Jette Pedersen og har været offentlig gjort i Vejle Amts Avis den 7. september.
Hilsen Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad kan jeg som |
|
|
lille mig gører når jeg sidder på sjælland? for jeg vil gerne støtte det, men jeg aner ikke hvordan jeg kan støtte når jeg sidder så langt væk fra mødet!!!
knus diana
det er det ydre der tænder men det indre der tæller 
*medlem af FHK*
>travere er de bedste og de rigtigeste
farmor jeg savner dig, elsker dig og vil ønske jeg kunne kramme dig i en evighed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Erfaringer??? |
| Forfatter:  |
Gitte |
| Dato:  |
17-09-2004 09:21 |
|
Hej Diana
Jeg ved at der kommer en del i aften som tager et referat og ligger herind, nok på hyggechatten og håber det er noget du kan bruge til at passe på dine heste.
Ved ikke lige hvad du her og nu kan gøre men hvis du har nogle erfaringer du vil dele tager jeg dem gerne med.
Hilsen Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet