Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

DV-Hoppekåring på Baunehøj
Forfatter: 
Dato:  29-06-2004 13:57
Dansk Varmblod region 2 afholder hoppekåring på Baunehøj Ridecenter, lørdag den 3. juli 2004.

Arrangementet starter tidligt – så kom og se de dejlige unge hopper – og de lidt ældre hopper – i aktion fra kl. 8.00.

Vi glæder os til at se Jer..

Venlig hilsen
DV-region 2
0
0
Svar på denne tråd

Transport!??
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 12:37
Jeg skal derned, men har ikke kunnet finde oplysninger på hvordan man lettest kommer fra Næstved st. til baunehøj - nogen forslag!?

Glæder mig meget til arrangementet!

Louise
0
0
Svar på denne tråd

Hej Louise
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 15:41
Hvad tid er du på banen, jeg skal ud og stå i køkkenvogn, og være der kl. 7.30, jeg kunne da godt smutte forbi banen og tage dig med, hvis tiden passer.
Der er nok ca 3 km fra banen, der går busser, men jeg kender desværre ikke tiderne.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Buslinier
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 15:56
Hej

Bus linie 3 kører til Baunehøj.

Den kører fra stationen 5 over hel og halv. Og er på H.C. Andersensvej ca. 10 min. senere.

Du skal af ved 1. stoppested på H.C. Andersensvej. Herefter går du op af Gustav Wiedsvej og for enden af denne vej, ser du Baunehøjs folde. Her er der parkering og oftes også billet/programsalg.

"Gå-turen" vare ca. 5-10 min. alt efter dit tempo :-)

Rigtige piger har koldblodsheste...
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 11:44
.... for de søde svar.

Bente: Tak for tilbudet - virkelig sødt af dig - men jeg kommer nok ikke helt så tidligt, så jeg satser på bussen :-)

Igen tak for hjælpen. Jeg glæder mig meget til at se særlig een bestemt 3 års hoppe. Hun er nemlig helsøster til min plag, så hendes resultat er mig meget interessant!

Louise
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider