Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Så i kristlidaglblad at ....Hva er det
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 11:16
Jeg så i kristidagblad forleden at der kommer nogle meget berømte ryttere-. Kan ikke huske det men bl.a.nogle fra spanien og frankrig og sverige skulle komme og ride/ opvisning jeg ved ikke på Vilhelmsborg midt i april.
Ved I hvad det er? Det lød spændende med gammelridning og århundrredenes ridekunst tror jeg.

Knus fra Rebecca.

J hedder Rebecca og er er 14.J træner kun good/natural horsemanship(godt & naturligt hestekunskab) som kan indebære alle former for ridning(western,dressur,spring,islandskeheste osv) så jeg træner horsemanship hver dag og klassisk dressur. Jeg træner klassisk fordi der er en hel anden meget blid kommunikation end traditionel dressur!:-)
Tag den tid ting tar' så ting tar' mindre tid. Jasmin's
0
0
Svar på denne tråd

Levada Hors show
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 19:36
Hej Rebecca

Ja du har ret i at der kommer et stort show og de er fra Spaninen og sikkert også historisk ridekunst.
Ham der har arrangeret det, og er stjernen så vidt jeg har forstået, hedder Miguel og er en meget dygtig spansk berider i klassisk dressur.
I februar var showet i København, men heldigvis nu også på Wilhelmsborg, da jeg ikke nåde det sidst.

Jeg tror det er show, høj dressur, spanske kjoler og smukke heste. En oplevelse håber jeg. Jeg skal ind og se det den 22 april. Vil nogen fra Svendborg området evt. køre med?

Der har været reklameret for det her på HN, du ved ude i siden af skærmen. Ellers tjek billetnet.dk.

håber det var svar.

vh
Ane
0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  26-03-2004 10:32
Tak...
Er det det der hedder Horse Nobel? eller noget i den stil?

- Rebecca

J hedder Rebecca og er er 14.J træner kun good/natural horsemanship(godt & naturligt hestekunskab) som kan indebære alle former for ridning(western,dressur,spring,islandskeheste osv) så jeg træner horsemanship hver dag og klassisk dressur. Jeg træner klassisk fordi der er en hel anden meget blid kommunikation end traditionel dressur!:-)
0
0
Svar på denne tråd

www.levade.nu
Forfatter: 
Dato:  26-03-2004 11:55
Hej Rebecca

Reklamen ude i siden af skærmen dukkede pludeslig op igen, så jeg skyndte mig at få den skrevet ned.
Prøv at gå ind på siden, den er meget flot med billeder video osv.

Jo det hedder Levade Nobel Horse Gala.

Ane
0
0
Svar på denne tråd

svar på
Forfatter: 
Dato:  27-03-2004 10:37
Hej Ane.
Okay tak....
Kan faktisk godt huske der har været reklame! eller er.??

- Rebecca
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider