Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 4760 Welsh Sec. C Åbent hus / ERFA
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 21:45

Sec. C ERFA gruppen holder "åbent hus" for alle sec. C interesserede

Lørdag d. 10/5-2014 kl. 10 hos Stutteri Chopin, Hasbjergvej 4, 4760 Vordingborg

 

Dagens tema

 

Internationalt show 2015

- har du vinderen?.?

 

Som nogle måske ved, afholdes der i Jubilæumsåret 2015 også Internationalt show for welsh ponyer her i Danmark, så det er en enestående chance for at være med til en unik oplevelse. I den forbindelse vil det være fint at kunne fremvise en masse gode danske sec. C, for hånd og/eller under rytter/for vogn. Og så skal man allerede nu begynde at planlægge, hvad man vil have med af ponyer, og i hvilke klasser de vil kunne gøre sig bedst - og hvis man gerne vil fremstille en følhoppe, så er det også tiden at ifole hende nu.

 

Derfor afholdes dette ERFA møde for alle sec. C interesserede som "Åbent hus", så man kan få svar på de spørgsmål, der uden tvivl melder sig - som f.eks.:

 

- Hvilken pony / hvilker ponyer skal jeg tage med?

- Skal det være i showklasser eller brugsklasser?

- Hvordan kan jeg bedst forberede mig selv og ponyen?

- Hvad skal jeg gøre for at få den i optimal udstillingsform

- Hvordan skal den trimmes og "tunes"?

- Hvordan fremviser jeg den - og mig selv - bedst på dagen?

- Hvad skal man kunne i brugsklasserne, og hvordan afvikles de?

 

?? og sikkert også mange flere ting?. (har du et specifikt spørgsmål, må du gerne nævne det ved tilmelding, hvis der skal forberedes noget)

 

Der vil være mulighed for at tage sin pony med, så man kan prøve at fremvise den, få tips til klargøringen af den og evt. ride den i "engelsk stil" under vejledning - der er ridehus på stedet. Hvis man ikke har mulighed for at tage sin pony med, kan man tage nogle gode fotos eller lidt video med af den (opstillingsfotos med siden til er bedst), så man derudfra måske kan få gode råd.

 

Vi starter dagen kl. 10 med lidt rundvisning på stutteriet, hvor der forhåbentligt også er kommet nogle føl, derefter går vi i gang med dagens tema. Omkring frokosttid nydes den medbragte mad samlet - hver deltager medbringer en ret til fællesspisningen (oplyses ved tilmelding), og der fortsættes så efter frokost, med forventet sluttid ca. 15-16.

 

Som sagt er ALLE, der har en sec. C, meget velkommen denne dag, og af hensyn til opstaldning og frokost skal der tilmeldes til Mie senest 1/5-2015 på tlf. 40607912 / mail: mie@stutterichopin.dk

 

Vi glæder os til at se rigtigt mange - og også gerne nye - ansigter.

 

Hilsen ERFA-gruppen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider