Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Anatomisk Rigtig Ridning med Klaus Schön
Forfatter: 
Dato:  04-08-2013 23:14

Klaus Schöneich, der er manden bag ARR (Anatomisk Rigtig Ridning) kommer den 8. september og holder en træningsdag. Der vil være 5 heste med, ½ times teori plus en videogennemgang af en af hestene. Kurset bliver holdt på Stutteri Kronplet i Hillerød.

Jeg er netop kommet hjem nede fra Schöneich i Tyskland, hvor jeg har været denne uge. Jeg er meget imponeret over det arbejde, de laver dernede, både ham, hans kone og det team, de har omkring sig. Der var alle slags heste, både unge tilridnings heste, men også meget, meget dårlige heste med kissing Spine, ben problemer etc. Det var ret vildt at se hvor meget de kan udrette på ganske få dage.

Hvis nogen af jer har lyst til at være med og opleve manden selv, så er i velkommen til at deltage.

Det koster 350,- for hele dagen inkl frokost, kaffe, te etc.Tilmelding til Eva på mail: eva.s.thomsen.1@facebook.com

Skulle nogen have lyst til at deltage med hest, så kommer han igen i november.

Eva Schjöttz Thomsen

www.original-knabstrupper.dk

:-) Stutteri Kronplet :-)

Min hest er mit spejl,
som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sanheden.

Citat.: Bent Brande ...
0
0
Svar på denne tråd

Hvilken tid..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 11:35

tid? :)

0
0
Svar på denne tråd

Anatomisk Rigtig Ridning
Forfatter: 
Dato:  06-08-2013 02:48

Hej Monica

Det starter kl. 09,00 og slutter kl. 17,30

Hilsen Mona

www.original-knabstrupper.dk

:-) Stutteri Kronplet :-)

Min hest er mit spejl,
som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sanheden.

Citat.: Bent Brande ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider